کد خبر : 1967906 | 03 مهر 1402 ساعت 12:45 | 53.5K بازدید | 80 دیدگاه

دیگر خوشبین نیستم

رئال شانس بیاورد امسال سهمیه بگیرد!

پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال، پس از شکست در دربی با بدبینی خاصی در مورد کهکشانی‌ها حرف زد.

رئال شانس بیاورد امسال سهمیه بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیشب در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های سالیان اخیر خود در دربی برابر اتلتیکو 3-1 بازنده شد. رئال پس از 6 برد متوالی در همه رقابت‌های این فصل به دربی رسیده بود ولی کارلو آنچلوتی تیمش را با ترکیب و سیستمی متفاوت به زمین فرستاد و خیلی زود نیز مشخص شد ایده‌های او اشتباه بوده است. 

رئال یک گل زودهنگام در هر دو نیمه دریافت کرد و به خصوص گل سوم در آغاز نیمه دوم، کار این تیم را تمام کرد. تعویض‌های کارلتو نیز جواب نداد تا رئال از صدر لالیگا به رتبه سوم برود.

1930553

میاتوویچ که بازی را برای کادنا سر کارشناسی می‌کرد، پس از شکست رئال گفت: «تیم با ذهنیت درستی وارد زمین نشد و بازیکنان انگار قرار بود در یک بازی عادی حاضر شوند. این ذهنیتی نیست که شما باید برای یک دربی داشته باشید. رئال این فصل گل‌های زودهنگام زیادی دریافت می‌کند تا مشخص شود بازیکنان با تمرکز بالا وارد زمین نمی‌شوند. باید ایراد کار را پیدا کرد.»

1930552

میاتوویچ ادامه داد: «مشکل دیگر رئال نداشتن یک شماره 9 بزرگ است. تیم برای دربی نیز بدون شماره 9 وارد زمین شد و خوسلو روی نیمکت بود. شما نمی‌توانید برنده توپ طلا را بدهید برود، و هیچ مهاجم شاخصی به جایش جذب نکنید. رئال بدون کریم بنزما و مارکو آسنسیو 40 گل تضمینی را از دست داده و چاره‌ای هم برایش پیدا نکرده است. در زمستان هم مهاجم بزرگی در دسترس نیست. این احتمالا یک سال انتقالی خواهد بود و باید با آن بسوزیم و بسازیم. من اصلا خوشبینی سال‌های قبل را ندارم و بعید می‌دانم جام بگیریم. همینکه سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم، می‌تواند راضی‌کننده باشد. سال بعد ولی انتظار دارم باشگاه پس از اتمام بازسازی برنابئو با پروژه‌ای جاه‌طلبانه‌تر و با جذب ستاره‌های بزرگ، در انتقالات بهتر کار کند.»

دیدگاه‌ها