کد خبر : 1967920 | 03 مهر 1402 ساعت 13:18 | 23.7K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش ستاره ایتالیایی به اشتباه بزرگ: شرمنده‌ام کردید

جورجینیو، ستاره ایتالیایی آرسنال، به اشتباه روز گذشته در دیدار برابر تاتنهام واکنش نشان داد.

واکنش ستاره ایتالیایی به اشتباه بزرگ: شرمنده‌ام کردید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم در دربی شمال لندن رضایت داد.

در حالی که توپچی‌ها با یک گل از حریف پیش بودند، این جورجینیو بود که با اشتباهی در خط میانی توپ را از دست داد و همین اتفاق منجر به گل مساوی تاتنهام در نیمه دوم توسط سون هیونگ مین شد.

او حالا با انتشار پیامی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده و از تمامی حمایت‌هایی که از سوی اعضای تیم و هواداران آرسنال از او شده تشکر کرده است. 

1930600

این هافبک ایتالیایی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «امروز اشتباهی دردناک کردم اما دیدم که همه چطور پس از این اشتباهم واکنش نشان دادند و سعی کردند حمایتم کنند و روحیه‌ام را بالا ببرند، از هم‌تیمی‌هایم تا کادر فنی و اعضای باشگاه و شما هواداران آرسنال.

این رفتار به من انگیزه بیشتری داد تا سخت‌تر و سخت‌تر تلاش کند چون همه شما شایسته این هستید که من بهترین نسخه از خودم را در زمین ارائه کنم. از شما به خاطر حمایت از خانواده آرسنال بسیار سپاسگزار هستم.»

چندین بازیکن آرسنال و صفحه رسمی این باشگاه هم در بخش نظرات این پست حضور داشتند و بار دیگر حمایت‌شان از این بازیکن را به صورت علنی نشان دادند.

دیدگاه‌ها