کد خبر : 1967971 | 03 مهر 1402 ساعت 16:31 | 52.3K بازدید | 5 دیدگاه

تیم سوم المپیک ترمز والیبال ایران را کشید

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با پذیرش شکست برابر قطر یک از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر بازی‌های آسیایی 2022 بازماند.

تیم سوم المپیک ترمز والیبال ایران را کشید

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی با شرکت ۲۷ تیم از روز دوشنبه ۲۸ شهریور آغاز شده است و تا ۶ مهر در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو ادامه دارد.

مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها امروز (دوشنبه، سوم مهر) با چهار دیدار پیگیری ‎شد که تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران الف (بهمن سالمی، سینا شوکتی) به مصاف قطر یک رفت.

ملی‌پوشان ساحلی ایران در دو ست این مسابقه 21 بر 17 و 21 بر 19 مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد تا با کسب رتبه پنجم مشترک به کار خود در این بازی‌ها پایان دهند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (بهمن سالمی، سینا شوکتی) در مرحله مقدماتی موفق به شکست تاجیکستان، عمان دو و ماکائو دو شد تا به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی صعود کند.

1930698

این تیم در مرحله نخست حذفی موفق به شکست ژاپن شد تا در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها قرار گیرد، اما به‌رغم تلاش بسیار زیاد، ملی‌پوشان مقابل قطر نتیجه را واگذار و به رتبه پنجمی اکتفا کردند.

تیم ملی ایران ب (عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی) نیز امروز در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست دو بر یک اندونزی نایب قهرمان دوره قبل این بازی‌ها شد تا برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی نماینده ایران در مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر حضور یابد.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران فردا (سه‌شنبه، چهارم مهرماه) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین یک می‌رود. قزاقستان یک و قطر یک دیگر تیم‌های مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی 2022 هستند.

هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در این بازی‌ها را حمید موحدی به عنوان سرمربی برعهده دارد.

دیدگاه‌ها