کد خبر : 1968041 | 03 مهر 1402 ساعت 21:22 | 16.7K بازدید | 25 دیدگاه

حمایت ستاره سابق چلسی از پوچتینو

آقایان بولی و اقبالی، مثل آبراهموویچ کار نکنید!

ستاره سابق چلسی می‌گوید اگر رومن آبراموویچ همچنان مالک چلسی بود بیش از این به مائوریسیو پوچتینو فرصت نداده و او را اخراج کرده بود.

آقایان بولی و اقبالی، مثل آبراهموویچ کار نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، کریس ساتن، ستاره سابق چلسی، به مدیران جدید باشگاه توصیه کرد از اقدامات ناگهانی و شتاب‌زده خودداری کرده و به مائوریسیو پوچیتنو زمان بیشتری بدهند تا او بتواند برنامه‌هایش را اجرا کرده و شرایط چلسی را تغییر دهد.

ساتن با اشاره به دوران مالکیت رومن آبراهموویچ می‌گوید مالک سابق چلسی علاقه زیادی به تصمیمات ناگهانی و اخراج مربیان بعد از چند نتیجه ضعیف داشت ولی تاد بولی و بهداد اقبالی باید از این اقدامات دوری کنند.

1930833

صحبت‌های ساتن در حالی مطرح می‌شود که مالکان جدید چلسی فصل گذشته سه مربی روی نیمکت تیم‌شان دیدند و بعد از اخراج توماس توخل، جانشین او گراهام پاتر را هم اخراج کردند و فرانک لمپارد را تا پایان فصل روی نیمکت نشاندند.

پوچتینو امسال تابستان به چلسی آمد. او در شروع فصل در استمفوردبریج موفق نبوده و از شش بازی اول حضورش روی نیمکت چلسی 3 شکست به دست آورده است. چلسی با هدایت او در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول ایستاده است.

کریس ساتن در مصاحبه با دیلی‌میل گفت: "ما از پوچتینو و تیمش انتظار بیشتری داشتیم؟ بله، درست است. ولی آیا او امکانات کافی در اختیار داشت؟ اگر آبراموویچ بود الان صد در صد پوچتینو اخراج شده بود ولی نباید این اشتباه حالا انجام شود."

ستاره سابق چلسی در ادامه گفت: "پوچتینو فقط شش بازی روی نیمکت نشسته درحالیکه گراهام پاتر 7 ماه سرمربی چلسی بود. من پارسال هم موافق بودم که به پاتر فرصت کافی داده شود. پوچیتنو به زمان نیاز دارد ولی او باید بداند که بدون نتیجه گرفتن نمی‌توان تا ابد از او حمایت کرد."

دیدگاه‌ها