کد خبر : 1968078 | 03 مهر 1402 ساعت 23:54 | 15.3K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره اسپانیا: می‌خواهیم روبیالس را فراموش کنیم

آیتانا بونماتی، بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا، می‌گوید او و همبازیانش آماده هستند پس از جنجال روبیالس روی فوتبال تمرکز کنند.

ستاره اسپانیا: می‌خواهیم روبیالس را فراموش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا پس از قهرمانی در جام جهانی استان استرالیا طی یک ماه گذشته با حواشی و اتفاقات عجیبی رو به رو بوده است.

پس از اقدام ناشایست لوئیس روبیالس در مراسم اهدای مدال، بازیکنان تیم ملی اعلام کردند تا زمانیکه او و همکارانش در فدراسیون حضور داشته باشند در تیم ملی بازی نمی‌کنند.

1930888

این امر باعث تغییرات در کادر فنی شد و مونته تومو به عنوان سرمربی جدید اعلام شد اما بازیکنان اعلام کردند تا زمانیکه تبعیض‌ها علیه تیم ملی زنان برطرف نشود حاضر به بازی در تیم ملی نیستند.

اکنون آیتانا بونماتی، بهترین بازیکن سال 2023 فوتبال زنان یوفا، می‌گوید که او و همبازیانش برای بازگشت به شرایط عادی آماده می‌شوند‌.

او گفت: "آنچه اکنون می‌خواهیم این است که روی فوتبال تمرکز کنیم و همه چیز را کنار بگذاریم. می‌خواهیم به حالت عادی بازگردیم، زیرا می‌دانیم که چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد. ما یک نمونه در سطح اجتماعی هستیم، ما یک جامعه برابر با حقوق یکسان برای مردان و زنان می‌خواهیم."

بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا درمورد خواسته‌های همبازیانش گفت: "می‌خواهیم کارها به سمت جلو پیش برود و این روزهایی که استرس زیادی به ما داده، تکرار نشود. می‌خواهیم به بازی‌های المپیک صعود کنیم، اما می‌خواهیم این کار را با شرایط خودمان انجام دهیم. امیدواریم در اهدافمان موفق باشیم و بتوانیم در مورد فوتبال صحبت کنیم."

دیدگاه‌ها