کد خبر : 1968095 | 04 مهر 1402 ساعت 08:11 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

اسلامی، کاش آسمان را هدف قرار نمی‌دادی! (عکس)

محمدحسین اسلامی مهاجم تیم امید با دریبل سرپا فوق‌العاده خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما به سادگی آن را از دست داد.

اسلامی، کاش آسمان را هدف قرار نمی‌دادی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، محمد حسین اسلامی ستاره جوان تیم ذوب آهن در مسابقات اخیر تیم ملی امید به میدان رفته است اما موفق به گلزنی نشده است.

اسلامی در بازی مغولستان جانشین محمد عمری شد و به عنوان مهاجم سایه در خط حمله تیم ملی حضور پیدا کرد، او در دقیقه 90 با حرکت تکنیکی زیبا مدافع مغولستان را از جریان بازی خارج کرد اما در زدن ضربه آخر دقت نکرد و توپ با فاصله زیاد به بیرون رفت.

1930926

شاید این گل تفاوت چندانی در پیروزی و صعود ایران به مرحله بعد نداشت اما گلزنی بازیکنان هجومی تیم می‌تواند نشاط و آمادگی روحی روانی بیشتری برای مسابقات بعدی داشته باشد.

1930923

محمدحسین اسلامی که با تجربه حضور در لیگ برتر برای امیدها به میدان می‌رود یکی از بازیکنان آینده داری است که در فصل نقل و انتقالات هم مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته بود، باز شدن پای این بازیکن به گل می‌تواند خط حمله ایران را زهردارتر کند و این بازیکن با اعتماد به نفس بالاتری برای تیم امید به میدان برود، ایران برای قهرمانی در مسابقات هانگژو به حداکثر ظرفیت و توانایی بازیکنان تیم نیاز دارد.

1930927

اسلامی در تیم ملی امید معمولا به عنوان مهاجم سایه حضور پیدا می‌کند و زمانی که سلمانی در ترکیب تیم حضور دارد او به عنوان بازیکن جانشین در نیمه دوم به ترکیب اضافه می‌شود تا از تکنیک و سرعت او در ضدحملات استفاده شود.

دریبل سرپا و ضربه سرضرب این بازیکن اگر تبدیل به گل می‌شد یکی از گل‌های انفرادی و زیبای هانگژو را رقم می‌زد.

دیدگاه‌ها