کد خبر : 1968098 | 04 مهر 1402 ساعت 07:59 | 17.4K بازدید | 11 دیدگاه

حمایت اسطوره از مربی تحت‌فشار: کمی صبور باشید

نلسون دیدا، دروازه‌بان سابق میلان، معتقد است که استفانو پیولی و تیمش مستحق صبر و شکیبایی هواداران هستند.

حمایت اسطوره از مربی تحت‌فشار: کمی صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل را امیدوارکننده آغاز کرد و در سه بازی اول خود در سری آ پیروز شد. پس از پیروزی 1-0 روز شنبه مقابل هلاس ورونا، پیولی و تیمش با چهار برد از پنج مسابقه در رده دوم سری آ قرار گرفتند. میلان 10 چهره جدید را در طول پنجره نقل و انتقالات معرفی کرد و همچنین با ساندرو تونالی و تعدادی دیگر از بازیکنان تیم اصلی در این تابستان پررفت و آمد خداحافظی کرد.
با این حال، در بین این نتایج مثبت، شکست سنگین 5-1 در دربی میلان مقابل تیم همشهری و صدرنشین اینتر، باعث شد برخی از هواداران این سوال را مطرح کنند که آیا پیولی مرد روزهای بزرگ میلان هست؟

1930932

دیدا که پیولی را از زمان مربیگری دروازه‌بانان میلان به خوبی می‌شناسد، روز دوشنبه به اسکای اسپورت گفت: "تیم هنوز در دوره پیشرفت و رشد است. درست است، پنج بازی برگزار شده است، اما باید به کادرفنی زمان داد تا با تیم جدید خوب جا بیفتند. پیولی خریدهای زیادی انجام داده است و به زمان نیاز دارد تا بفهمد هر کدام از آنها چه توانایی‌هایی دارند و چه گره‌ای را می‌توانند از کار تیم باز کنند. در این بین بازیکنانی هستند که قبلاً در ایتالیا بازی نکرده‌اند، آنها هنوز نمی‌دانند بازی در سری آ به چه معناست. کمی باید با این سرمربی و بازیکنان صبور بود."

دیدگاه‌ها