کد خبر : 1968116 | 04 مهر 1402 ساعت 19:22 | 310.8K بازدید | 120 دیدگاه

حذف پرچمدار، مصدومیت تلخ و صعود در جدول

اخبار زنده از هانگژو: طلسم بالاخره شکست

طلسم طلا در روز سوم بازى هاى آسيايى هانگژو شكسته شد و ايران در جدول مدال ها به جمع ١٠ كشور برتر بازگشت.

 اخبار زنده از هانگژو: طلسم بالاخره شکست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از كسب 3 مدال نقره و 5 برنز توسط کاروان ایران در دو روز نخست بازی‌های آسیایی هانگژو در حالى كه در جدول مدالی مسابقات مدال طلا از هر چیزی مهمتر است، همه چشم انتظار کسب اولین طلا هستند.
در روز سوم این امیدواری وجود داشت كه در فینال مسابقات والیبال شاگردان بهروز عطایی بتوانند از سد چین میزبان گذشته و اولین طلای ایران را صید کنند؛ اتفاقى كه رخ داد و طلسم طلايى كاروان ايران شكست. 
در روز سوم رضا حسين‌پور در رشته تكواندو هم يک نقره کسب کرد.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز سوم بازی‌های آسیایی هانگژو همراه ما باشید:


توپ والیبالواليبال

١٥:٠٠: در حالى كه سالن لينپينگ مملو از تماشاگر شده، ديدار حساس تيم ملى واليبال ايران و چين در فينال بازى هاى آسيايى آغاز شد.

۱۵:۲۹: ست اول این دیدار با حساب ۲۵-۱۹ به سود چین به پایان رسید.

1931171

۱۵:۵۹: ست دوم این بازی شرایط متفاوتی داشت و ایران با نمایشی برتر توانست ۲۵-۱۴ به پیروزی برسد. حالا د‌‌و تیم در ست شماری یک بر یک‌ برابر هستند.

۱۶:۲۰: ست سوم هم ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران رقم خورد. حالا یک قدم تا اولین طلای کاروان‌ ایران در هانگژو‌ باقی مانده است.

1931187

۱۶:۵۹: تیم ملی ایران در ست سرنوشت ساز چهارم ۲۶-۲۴ به برتری رسید و در‌مجموع ۳ بر یک پیروز شد.

۱۷:۰۰: تیم ملی‌ والیبال ایران اولین طلای کاروان ایران را دشت کرد.

1931213

بولت استقلالتکواندو

۵:۳۵: علیرضا حسین پور نماینده کشورمان در وزن 63- کیلوگرم مردان در اولین دیدار «محمد رایحان» از هند را 2 بر صفر از پیش رو برداشت. 

۵:۵۹: حسین‌ پور در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز 2 بر صفر نماینده پاکستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

۶:۰۵: در ادامه مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو امروز و در وزن 53- کیلوگرم زنان، ناهید کیانی بعد از یک دور استراحت، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تکواندوکار تایلندی رفت. کیانی در این مرحله نتیجه را به حریف واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

1883649

۶:۰۸: این‌ شکست در حالی رقم خورد که کیانی چندی قبل مدال طلای جهان‌‌ را کسب کرده بود و‌ در هانگژو جزو امیدهای اصلی کسب مدال طلا برای کار‌وان ایران بود.

۶:۲۲: در وزن 57- کیلوگرم بانوان نرگس میرنوراللهی در اولین دیدار مقابل «کیم یوجین» از کره جنوبی 2 بر صفر شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

۶:۲۶: بدین ترتیب دختران تکواندو امروز بدون هیچ بردی از دور مسابقات کنار رفتند!

٨:٥٩: در ادامه مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو علیرضا حسین پور نماینده کشورمان در وزن 63- کیلوگرم مردان در اولین دیدار «محمد رایحان» از هند را 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

٩:١٦: حسين پور در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز 2 بر صفر نماینده پاکستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

٩:٣٩: حسین پور با عبور از تکواندوکار کره‌ای در مرحله يک چهارم نهایی ضمن صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

1931010

۹:۵۱: در روزی که تکواندوی ایران با د‌و باخت کار خود را آغاز کرد، هادی ساعی و سایر اعضای تیم امیدوار به کسب مدالی خوشرنگ تر از دیروز توسط حسین پور‌ دارند.

1931009

۱۰:۵۹: حسین پور در نیمه نهایی به مصاف زید الهلوانی از اردن رفت. تکواندو کار کشورمان در این مرحله با شکست تکواندوکار اردنی که مدال برنز جهان و نقره آسیا را دارد به فینال مسابقات صعود کرد.

۱۲:۱۳:علیرضا حسین‌پور در فینال وزن 63- کیلوگرم تکواندو برابر بانلونگ توبتیمدانگ از تایلند با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد و به مدال نقره رسید.

۱۲:۱۵: این دومین مدال نقره تیم ملی تکواندو در بخش مردان است.

1931073

 بولت فولادووشو

۵:۱۵: در بخش اجرای فرم(تالو) شاهین بنی‌طالبی‌ یکی از نمایندگان ایران کار خود را به پایان رساند و باید منتظر اعلام نتیجه از سوی‌ داوران باشد.

1930967

۵:۵۴: مینا پناهی، نماینده زنان‌ تالوی ایران‌ در حین اجرای فرم با مصدومیت‌ مواجه شد. آسیب دیدگی‌ به حدی جدی بود که با برانکارد‌ از زمین مسابقه بیرون رفت.

۷:۱۳: هانیه رجبی دیگر تالوکار ایرانی بود که در مسابقات صبح امروز اجرای فرم کرد.

1930971

٨:١٣: پس از بررسی شرایط پناهی توسط پزشکان داخل سالن مسابقه، وی جهت بررسی دقیق‌تر و انجام ام‌ار‌ای زانو راهی بیمارستان شد. البته شرایط کلی مینا پناهی مساعد است.

1930972
1930973

۱۰:۳۵: شاهین بنی طالبی یکی دیگر از ملی پوشان تالوی ایران بود که در سالن‌ ووشو به اجرای فرم‌ پرداخت.

1931022

١١:٢٢: پایان کار مجیری و بنی‌طالبی در بازی‌های آسیایی. دو‌ نماینده تالو ایران در بسته “نان چوان -نن گوئن” موفق به کسب مدال نشدند.

١١:٢٤: در این دسته که ۲۰ ورزشکار حضور داشتند، محمدعلی مجیری با نمره مجموع ۱۹.۳۸۰ در رده نهم ایستاد و شاهین بنی‌طالبی به امتیاز ۱۹.۳۷۹ در جایگاه دهم قرار گرفت و دست هر دو ورزشکار این فرم (بسته) کشورمان از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

١١:٢٧: در دسته  “نان چوان -نن گوئن” نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی، نماینده اندونزی با امتیاز ۱۹.۵۰۶ قهرمان شد و ورزشکارانی از کره‌جنوبی و ماکائو به ترتیب با نمرات ۱۹.۴۷۲ و ۱۹.۴۶۳ دوم و سوم شدند.

۱۳:۰۱: در پیکارهای ووشو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، حانیه رجبی و‌‌مینا پناهی در بسته “نان چوان- نن دائو” به مصاف حریفان خود رفتند.
بعد از اینکه مینا پناهی به دلیل آسیب دیدگی در فرم نان چوان نتوانست رقابت را به پایان برساند و از گردونه پیکارها کنار رفت، حانیه رجبی نیز با نمره مجموع ۱۸.۹۶۶ به کار خود پایان داد.

۱۳:۰۵: در این فرم ورزشکارانی از چین با امتیاز ۱۹.۵۹۰، ماکائو با امتیاز ۱۹.۴۱۹ و ازبکستان با نمره ۱۹.۴۰۳  اول تا سوم شدند.

۱۵:۲۳: در سومین روز از مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو، الهه منصوریان در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن 52- کیلوگرم به مصاف «سامرین التاف» از پاکستان رفت. منصوریان در این مبارزه موفق شد حریف خود را شکست بدهد و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

1931172

۱۵:۲۵: الهه منصوریان فردا (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف نماینده اندونزی خواهد رفت.

۱۶:۳۷: شجاع پناهی نماینده وزن 60- کیلوگرم ساندا مردان ایران با پیروزی برابر نماینده قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و مدال خود را قطعی کرد.

۱۷:۱۲: افشین سلیمی نماینده وزن 65- کیلوگرم ساندا مردان ایران با پیروزی برابر حریف ویتنامی راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و مدال خود را قطعی کرد.

1931214

۱۸:۱۲: شب درخشان ووشوکاران ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو با پیروزی محسن محمدسیفی همراه بود. محمدسیفی که سه طلای بازی‌های آسیایی مربوط به سال‌های 2010، 2014 و 2018 را در کارنامه دارد، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «مِکان پالتایف» از ترکمنستان رفت و با شکست این ووشوکار، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

۱۸:۱۵: محمدسیفی که در مبارزه قبلی خود حریفی از کره جنوبی را شکست داده بود، در آخرین گام برای صعود به فینال مقابل نماینده چین تایپه قرار خواهد گرفت.

1931301

بولت استقلالتیراندازی

۵:۱۷: رقابت‌های تیراندازی تفنگ ۱۰ متر میکس امروز سه شنبه و در چارچوب روز سوم‌ بازی‌های آسیایی برگزار شد. شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام ترکیب ایران را در این بخش از مسابقات تشکیل دادند.

0۵:۲۱: در پایان مرحله مقدماتی، چهل امیرانی و نکونام با مجموع ۶۲۹ امتیاز در میان ۲۰ تیم شرکت کننده در جایگاه پنجم قرار گرفتند و برای کسب مدال برنز باید با قزاقستان رقابت داشته باشند.

1930969
1930970

۶:۳۴: رقابت‌های تیراندازی تفنگ ۱۰ متر میکس به منظور تعيين رده بندي نهايي و مشخص شدن تيم هاي اول تا سوم برگزار شد. شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام ترکیب ایران را در این بخش از مسابقات تشکیل دادند كه براي كسب مدال برنز مشترك با قزاقستان رقابت داشتند. در پايان اين مرحله تيم ايران با نتيجه ١٧ به ١١ برابر حريف خود شكست خورد و از كسب مدال بازماند. 

۶:۳۶: تيم تفنگ ١٠ متر ميكس ايران در پايان مرحله مقدماتي با مجموع ٦٢٩ امتياز در جايگاه پنجم قرار گرفت.


بولت فولادجودو

٦:٠٣: قاسم باغچقی به عنوان آخرین نماینده جودو کشورمان امروز در وزن منهای 90 در نخستین دیدار فاریس بدوی از فلسطین را ایپون و ضربه فنی کرد.

٦:٠٥: جودوكاى ايرانى در دور دوم بايد با "حمزه دیدار" از قزاقستان مصاف دهد.

۶:۵۷: قاسم باغچقی در مبارزه دوم مقابل حمزه دیدار از قزاقستان در ثانیه های پایانی ایپون شد تا او هم مثل سایر هم تیمی هایش حذف زودهنگامی از مسابقات را تجربه کند. 

۷:۰۰: بدین ترتیب تیم ملی جودو مردان و زنان کشورمان به کار خود در نخستین حضور مهم و رسمی در مسابقات بین المللی بعد از چهار سال محرومیت خاتمه داد. 
این تیم با سه نماینده در بخش مردان ابوالفضل محمودی، مهدی فتحی پور و قاسم باغچقی و یک نماینده زن مریم بربط بعد از چهار سال تعلیق در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور یافت که در نهایت همانطور که پیش بینی می‌شد بدون کسب مدال کار خود را تمام کرد.


بولت استقلالبسکتبال

۷:۱۰: تیم ملی بسکتبال ایران در اولین بازی خود مقابل امارات قرار‌ گرفته است. شاگردان دمیر در این دیدار کار سختی برای کسب‌ پیروزی‌ نخواهند داشت.

1917290

٨:٢٦: تيم ملى بسكتبال ايران در اولين بازى خود در بازى‌هاى آسيايى با نتيجه ٨١ بر ٥٧ مقابل امارات به برترى دست يافت.

1930968

۱۳:۴۲: در ادامه رقابت‌های بسکتبال ۳×۳ بازی‌های آسیایی هانگژو و از گروه B رقابت‌های مردان، بعدازظهر امروز تیم‌ ایران به مصاف مالدیو رفت و ۲۲ - ۶ به پیروزی رسید‌.

۱۳:۴۳: برای تیم ایران وحید دلیرزهان ۷ امتیاز،  علیرضا  شریفی ۶ امتیاز، محمدمهدی رحیمی ۵ و امیرحسین یازرلو ۴ امتیاز کسب کردند.

۱۳:۴۶: تیم ایران در ادامه، فردا صبح به وقت تهران به مصاف ژاپن می‌رود.

1931132
1931133

بولت هوادارشطرنج

۱۱:۰۷: مقصودلو، طباطبایی و‌ علی نسب، سه شطرنج باز ایرانی کار خود را در د‌ور پنجم مسابقات آغاز کردند.

1931024
1931025
1931026

۱۱:۳۵: در دور پنجم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، سید محمدامین طباطبایی مقابل نوگری بک از قزاقستان به تساوی دست یافت.

۱۱:۳۷: در این دور پرهام مقصودلو مقابل ویدیت از هند شکست خورد.

۱۱:۳۹: مبینا علی نسب در دیداری جذاب موفق شد مقابل مونگن تول بت خویاگ از مغولستان به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

۱۳:۵۹: در دور ششم سید محمدامین طباطبایی مقابل ریموند سونگ از چین تایپه به پیروزی دست یافت تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

۱۴:۰۱: در دور ششم پرهام مقصودلو مقابل پائول برسامینا از فیلیپین به تساوی رضایت داد.

۱۴:۰۶: در دور ششم مبینا علی نسب مقابل ژانل فراینا از فیلپین به تساوی دست یافت.

1931143
1931144
1931145

بولت مس رفسنجانبوكس

١١:٢٧: در ادامه مسابقات بوکس نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو دانیال شه بخش در وزن منهای 57 کیلو گرم در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده کشور چین رفت. وی در این مسابقه به رغم تلاشی که داشت راند اول را 10بر9, راند دوم را 10بر9 و راند سوم را هم 10 بر 9 واگذار کرد تا با شکست از حریف چینی خود از دور رقابت ها حذف شود.

1931047

۱۱:۴۳: با توجه به اینکه دو‌ سهمیه بازی های المپیک به فینالیست های بازی های آسیایی اعطا می شود، شه بخش فرصت کسب سهمیه را هم از دست داد.

۱۱:۵۶: ایمان رمضان پور نماینده سنگین وزن بوکس ایران در حالی به مصاف جونیونگ کره جنوبی رفت که پیش از این علی حبیبی نژاد و دانیال شه بخش با شکست از رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند. رمضانپور در مبارزه نخست خود در راند اول مسلط بر حریف بود ناگهان با حمله آسیب زای حریف مواجه شد که با اخطار داور مواجه شد و در ادامه داور دستور به قطع مبارزه و برد نماینده کشورمان داد.

1931065

بولت سرشاخهژيمناستيک

١٢:٠١: تا پایان راند چهارم رقابت‌های ژیمناستیک ۶ اسباب خسرونژاد در جایگاه ششم و حمیدی در جایگاه پانزدهم قرار دارند. این رقابت‌ها در ۲ راند دیگر و  ۲ اسباب باقی‌مانده ادامه دارد. دو ژیمناست ایران به ترتیب در بارفیکس و حرکت زمینی نمايش خود را اجرا مى كنند.

۱۳:۲۴: مسابقات فینال ژیمناستیک در ماده ۶ اسباب امروز در مجموعه ورزشی هانگ لانگ هانگژو برگزار شد.
در فینال ۱۸ ژیمناست حضور داشتند که در ۶ اسباب خرک حلقه، دارحلقه، پرش خرک، پارالل، بارفیکس و حرکات زمینی با یکدیگر رقابت کردند.

۱۳:۲۵: از ایران نیز محمدرضا خسرونژاد و محمدرضا حمیدی در گروه دوم فینال حضور داشتند که کار خود را با خرک حلقه آغاز کرده و پس از رقابت در بقیه اسباب‌ها در حرکات زمینی به پایان بردند.
در پایان این مسابقه جذاب و طولانی که نزدیک به ۳ ساعت به طول انجامید، خسرونژاد با امتیاز ۷۶.۷۳۰ هفتم شد و حمیدی نیز با امتیاز ۷۵.۵۳۲ به رتبه دهم بسنده کرد.

1931115
1931116

۱۳:۲۶: در پایان رقابتهای ژیمناستیک ۶ اسباب بازیهای آسیایی ژانگ از چین با امتیاز ۸۹.۲۹۹ قهرمان شد و طلا گرفت، کیتازونو از ژاپن با امتیاز ۸۷.۰۳۲ به نایب قهرمانی رسید و لن دیگر ژیمناست چینی با امتیاز ۸۴.۹۶۵ به جایگاه سومی و مدال برنز دست یافت.


بولت زیر مجموعهوالیبال ساحلی

۱۳:۱۶: تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به مصاف چین یک (لیکجیانگ – وو) رفت و دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شد. ملی‌پوشان ساحلی ایران با امتیازهای 26 بر 24 و 21 بر 16 نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از صعود به دیدار نهایی بازبمانند.

۱۳:۱۹: تیم ملی والیبال ساحلی ایران که امسال برای نخستین بار در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حضور یافته است، ساعت 9:30 دقیقه روز پنج‌شنبه ششم شهریور در آخرین دیدار خود برای نخستین مدال برنز ایران در این بازی‌ها به میدان می‌رود.

۱۳:۲۰: در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی 2022 و از دقایقی دیگر دو تیم قزاقستان یک و قطر یک به مصاف یکدیگر می‌روند که برنده این مسابقه حریف چین یک در فینال خواهد بود و تیم بازنده در جدال با ایران ب برای مدال برنز و مقام سومی به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها