کد خبر : 1968177 | 04 مهر 1402 ساعت 12:32 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهم پرچم ایران را در آسمان بالا ببرم؛

ایمان رمضان‌پور :سخت است اما من طلا می‌خواهم

ملی پوش بوکس دسته۹۲+ ایران با وجود اینکه در وزنش قهرمان جهان و المپیک حضور دارند، فقط به مدال طلا فکر می‌کند.

ایمان رمضان‌پور :سخت است اما من طلا می‌خواهم

به گزارش"ورزش‌سه"، ایمان رمضان‌پور ملی پوش بوکس دسته۹۲+ ایران پس از شکست دادن حریف کره‌ای اش گفت:«خدا را شکر بازی خوبی بود. این بازی اول من بود و هنوز بدنم جا نیفتاده است. امیدوارم که بتوانم در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم و مدال خوبی بگیرم.» 

او با بیان اینکه بیش از شش ماه در اردو بوده‌اند ادامه داد:«تمرینات‌مان منظم بوده و به صددرصد آمادگی رسیده‌ایم.دوست دارم مدال خوشرنگی بگیرم. تیم ما خوب است. با شاهین موسوی و علی و بقیه بچه ها بیش از 5،6 سالی است که در اردو های مختلف هستیم. شب و روزمان با هم یکی شده است. هر کدام مان که می‌بریم دیگری خوشحال می شود و شکست بچه‌ها از ته دل ما را ناراحت می‌کند. من متاسف می شوم برای دوستانم وقتی نمی توانند بازی های خودشان را ببرند.»

ویدئو: 311818

بوکسور تیم‌ملی در توضیح اینکه چه شد بازی نیمه تمام ماند و تو در راند دوم برنده شدی این واکنش را نشان داد:«حریفم اخطار گرفته بود و در راند دوم داوران اخطار دیگری را به او دادند؛آن هم به دلیل اینکه سعی داشت به من آسیب بزند و داوران تشخیص بازی خطرناک را دادند و نتیجه به نفع من رقم خورد.»


رمضان‌پور در پایان و در پاسخ به این سوال که می‌شود از شما قول مدال طلا گرفت، گفت: «امیدوارم این برد امروز تاثیر گذار باشد و بتوانیم بازی های بعد را بهتر و سرحال‌تر ادامه بدهیم. در وزن من قهرمان المپیک و نایب قهرمان المپیک حضور دارند اما خب من هم برای مدال طلا آمده ام. سخت است اما نشد ندارد. می خواهم پرچم را در آسمان بالا ببرم.»

1931081

دیدگاه‌ها