کد خبر : 1968216 | 04 مهر 1402 ساعت 14:55 | 22.4K بازدید | 22 دیدگاه

حادثه وحشتناک در فوتبال کلمبیا: سه شلیک مرگبار

تیم باخت، رئیس باشگاه را به گلوله بستند!

تحقیقات درباره قتل رئیس باشگاه تیگرس که پس از باخت در دیدار خانگی در لیگ دسته دوم کلمبیا به طرز مشکوکی کشته شد، ادامه دارد.

تیم باخت، رئیس باشگاه را به گلوله بستند!

به گزارش "ورزش سه"، ادگار پائز، رئیس باشگاه لیگ دسته دومی تیگرس کلمبیا، پس از شکست روز شنبه تیمش به ضرب گلوله کشته شد.

رسانه‌های محلی گزارش دادند که این مدیر 63 ساله با ماشین همراه دخترش به خانه برمی‌گشت که توسط دو مرد سوار بر موتور در نزدیکی ورزشگاه کشته شد. این اتفاق پس از شکست 3-2 خانگی مقابل اتلتیکو اف سی اتفاق افتاد.

گزارش شده که دختر او سالم از این حادثه فرار کرده و مقامات در حال حاضر در حال انجام تحقیقات در مورد قتل هستند.

به گفته برادر مقتول، دو موتور سوار مستقیماً به سمت پائز رفته و بدون گفتن حتی یک کلمه، 4 مرتبه به سمت او شلیک کردند.

ویسلون پائز در این خصوص گفت:"ما اولین کسی هستیم که از این اتفاق شگفت‌زده شدیم. هیچ ایده‌ای (از علت جنایت) نداریم. تنها چیزی که می‌دانیم این است که او بسیار آرام و متعهد به پروژه (باشگاه) بود که تمام انرژی و تلاش خود را صرف آن می‌کرد."

فدراسیون فوتبال کلمبیا نیز از این حادثه ابراز تاسف کرد:"فدراسیون فوتبال کلمبیا و کمیته اجرایی، با درگذشت آقای ادگار پائز، رئیس باشگاه تیگرس اف سی، سوگواری می‌کنند. ما از طرف فوتبال کلمبیا تسلیت می‌گوییم و در کنار خانواده، دوستان و عزیزان او در غم و اندوه آن‌ها هستیم. روحش شاد."

این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد:"خانواده تیگرس و جامعه ورزشی از این رویداد حیرت‌زده شده‌اند. تعهد او به باشگاه و فداکاری او برای توسعه ورزش در منطقه ما اثری محو نشدنی بر همه کسانی که افتخار آشنایی با او را داشتند، بر جای گذاشت."

1931161

فرناندو جارامیو، رئیس بخش اصلی فوتبال حرفه‌ای کلمبیا (DIMAYOR) که لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال این کشور را اداره می‌کند، به این حادثه واکنش نشان داد. جارامیو گفت:"او همیشه به دلیل احترام به دوستانش و عشقی که به ورزشی که همه ما به آن علاقه‌مند هستیم، متمایز بود: فوتبال."

برای ادای احترام پائز مسابقات دو دور بعدی لیگ دسته دوم کلمبیا با یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود. در شب 23 سپتامبر، ساعاتی پس از برگزاری مسابقه نامبرده در ورزشگاه تکو بوگوتا، شایعه مرگ رئیس یک باشگاه فوتبال کلمبیایی در رسانه‌ها پخش شد.

اما اطلاعات کاملی در دسترس نبود یا تایید نمی‌شد که در این حادثه خشونت آمیز در فوتبال کلمبیا چه اتفاقی افتاده است. با این حال اسکار اوستوس، روزنامه‌نگار، این خبر جدی را منتشر کرد و اولین جزئیات جنایت را اعلام کرد.

1931160

او در گزارش خود نوشت:"دو بازیکن تیگرز از دسته دوم به من گفتند که ادگار پائز، رئیس و مالک باشگاه بوگوتا، این شنبه درگذشت. این اتفاق بعد از بازی افتاد... ادگار در زمان حمله با یکی از دخترانش بود، او را به بیمارستان مدری بردند و در آنجا نتوانستند کاری انجام دهند."

ابتدا گزارش شد که ادگار پائز به همراه دخترش در حال رانندگی با خودروی مزدا 2 و رهگیری یک موتورسیکلت با دو سرنشین که حوالی ساعت 18:15(به وقت کلمبیا) کشته شد.

سپس گزارش پلیس ملی منتشر شد که تایید شد در این حادثه سه شلیک به زندگی این مرد پایان داد. این شلیک‌ها به قفسه سینه، گردن و جمجمه، جان او را گرفت. از آن زمان، سیل پیام‌های تسلیت از سراسر فوتبال کلمبیا منتشر شده است.

دیدگاه‌ها