کد خبر : 1968241 | 04 مهر 1402 ساعت 16:58 | 8.3K بازدید | 11 دیدگاه

باید ببینیم مشکل اصلی فوتبال ما کجاست؛

شاه عباسی: انتقادات از عنایتی درست نیست

بازیکن تیم امید می گوید انتقادات از رضا عنایتی درست نیست و مشکلات باید ریشه‌یابی شوند.

شاه عباسی: انتقادات از عنایتی درست نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران که این روز ها درگیر بازی های آسیایی است آخرین دیدارش را با مغولستان با برد پشت سر گذاشت و روز آینده باید به مصاف ویتنام برود. سینا شاه عباسی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خداراشکر توانستیم بازی خوبی را انجام بدهیم. خیلی برای ما مهم بود که به عنوان تیم اول صعود کنیم. می‌دانستیم بازی سختی برای ما می شود ولی توانستیم با تلاش بچه ها و کادر فنی از این بازی به خوبی عبور کنیم. شرایط تیم هم خدا را شکر خوب است. امیدوارم که بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

1931197

او در خصوص استفاده از چندین بازیکن بزرگسال در تیم امید ادامه داد: قانونی است که در این مسابقات وجود دارد و تیم ها می توانند از آن استفاده کنند و وجود آقای حسینی و مطهری که در تیم هستند قطعا به ما کمک زیادی می شود و می توانیم از تجربیات شان استفاده کنیم.

این بازیکن در خصوص انتقاداتی که به رضا عنایتی می شود عنوان کرد: به نظر من آقای عنایتی در زمانی که کسی جرئت قبول کردن این پیشنهاد را نداشت تیم را تحویل گرفت و در کوتاه ترین زمان تمام توان خودش را برای تیم گذاشت و اینکه فقط به ایشان انتقاد بشود کار درستی نیست. تیم امید ایران ۵۰ سال به المپیک نرفته و ۲۰ سال در آسیا مقامی کسب نکرده. خیلی از بازیکنان و مربیان آمدند و رفتند و نتیجه ای کسب نشده بهتر است که ببینیم مشکل اصلی فوتبال ما کجاست؟ به جای انتقادات هایی که هر دوره گفته می شود و هیچ فایده ای هم برای فوتبال ما ندارد بهتر است ریشه یابی کنیم.

او که همانند سال های قبل پیراهن فولاد خوزستان را بر تن می کند در خصوص تغییر سرمربی گفت: با اومدن آقای مارتینز افکار جدیدی وارد تیم شده و قطعا باعث بهبود تیم خواهد شد. در هفته اول فولاد نتایج خوبی کسب نکرد و در شان مردم خوزستان نبود ولی قطعاً در ادامه راه با تلاش بازیکنان و کادر فنی به جایگاه اصلی  خودش بر می گردد.

1931199


شاه عباسی در پایان افزود: از مردم ایران می خواهم انرژی مثبت برایمان بفرستند و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که دست پر برگردیم و بتوانیم دلشان را شاد کنیم

دیدگاه‌ها