کد خبر : 1968261 | 04 مهر 1402 ساعت 17:48 | 71.6K بازدید | 61 دیدگاه

ترس اینترمیامی از اولین فینال بدون مسی

حیف شد لئو، جام دوم در دست‌های تو بود!

درحالی‌که اینترمیامی برای بازی با هیوستون داینامو در فینال جام اوپن آمریکا آماده می‌شد لیونل مسی در تمرین اخیر این تیم حضور نداشت.

حیف شد لئو، جام دوم در دست‌های تو بود!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد فیفا دی ماه سپتامبر برای باشگاه اینترمیامی گران تمام خواهد شد. لیونل مسی ستاره بی چون و چرای این تیم در این فیفا دی برای شرکت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به اردوی تیم ملی کشورش پیوست و با مصدومیت مواجه شد. مصدومیتی که می‌تواند برای اینترمیامی حداقل به بهای از دست رفتن یک جام تمام شود.

1931254

مصدومیت بدموقع لئو برای از دست دادن دومین جام آمریکایی

اینترمیامی امروز در آستانه شرکت در فینال جام اوپن آمریکا یک جلسه تمرینی برگزار کرد. عدم شرکت مسی در این تمرین نگرانی درباره عدم حضور او در فینال را به اوج رساند. البته رسانه‌ها مسی را در مجموعه تمرینی اینترمیامی شکار کردند، ولی بعد متوجه شدند او تنها در این مجموعه حضور فیزیکی دارد و قرار نیست تمرین کند.

مسی صرفا در حاشیه زمین تمرین حضور داشت و مدتی با تلفن همراهش صحبت کرد. در زمانی که به خبرنگاران اجازه داده شده بود در کنار زمین حضور داشته باشند آنها تنها شاهد صحبت تلفنی لئو بودند. بعد مشخص شد که ستاره آرژانتینی همچنان احساس ناراحتی می‌کند و در تمرین‌ها شرکت نکرده است.

کاش چیزی به اسم بازی ملی وجود نداشت؛ ما بدون تو جام نمی‌بریم لئو!

اینترمیامی امیدوار است لئو مسی حتی شده برای دقایقی در بازی فینال مقابل هیوستون داینامو شرکت کند. ستاره آرژانتینی پیش از این یک جام برای اینترمیامی به دست آورده و تیمش را فاتح لیگز کاپ کرده است.

1931258

باشگاه آمریکایی امیدوار بود با درخشش مسی همان‌طور که لیگز کاپ را فتح کرد با شکست دادن هیوستون داینامو بتواند جام اوپن آمریکا را هم بالای سر ببرد. این می‌تواند برای اینترمیامی و لئو مسی شروعی رویایی باشد. البته به شرطی که او توان حضور در بازی فینال را داشته باشد.

دیدگاه‌ها