کد خبر : 1968273 | 04 مهر 1402 ساعت 18:20 | 42.8K بازدید | 6 دیدگاه

قلی‌زاده دوباره شروع کرد؛

خبر خوش به قلعه‌نویی: پایان 6 ماه مصدومیت

ستاره لژیونر فوتبال ایران با پایان دوران مصدومیت آماده بازگشت به میادین شد.

خبر خوش به قلعه‌نویی: پایان 6 ماه مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده 4 فروردین 1402 بود که در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه آخرین بازی رسمی خود را انجام داد و پس از آن به‌خاطر آسیب‌دیدگی و پارگی رباط صلیبی نتوانست در رقابت‌های ملی و باشگاهی برای کاسیم پاشای ترکیه و لخ‌پوزنان لهستان به میدان برود، اما او حالا درست پس از 6 ماه و در روز 4 مهر به تمرینات گروهی بازگشت.

ویدئو: 311833

این لژیونر ایرانی که در نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته از باشگاه شارلروا بلژیک انتقال قرضی به کاسیم پاشا داشت، پس از مصدومیت در فیفا دی نتوانست در 10 مسابقه رسمی پایان فصل برای تیم ترکیه‌ای به میدان برود و در تابستان نیز با انتقال دائم راهی لخ‌پوزنان لهستان شد، ولی هنوز برای این تیم به میدان نرفته است.

علی قلی‌زاده پس از پیوستن به لخ‌پوزنان به دلیل ادامه آسیب‌دیدگی در هفت مسابقه لیگ استراکلاسا لهستان و چهار دیدار مراحل پلی آف لیگ کنفرانس اروپا نتوانست به میدان برود و حتی از تمرینات گروهی دور بود، اما حالا به شرایط خوبی رسیده است.

این ستاره فوتبال ایران درست 6 ماه پس از سپری شدن مصدومیتش و انجام یک هفته تمرین انفرادی، از امروز به تمرینات گروهی لخ‌پوزنان لهستان اضافه شد و اگر مشکلی به وجود نیاید، می‌تواند از هفته آینده در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

1899957

مصدومعلی قلی‌زاده امروز با انگیزه و روحیه بالایی در تمرین لخ‌پوزنان شرکت کرد و بعید نیست دو روز دیگر (پنج‌شنبه) که تیمش در دیدار معوقه هفته ششم لیگ استراکلاسا لهستان به مصاف تیم رده سومی راکو می‌رود، اولین بازی فصل خود را انجام بدهد و حضور در ترکیب باشگاه جدیدش را تجربه کند.

بدون شک بازگشت قلی‌زاده به میادین خبر خوشی هم برای امیر قلعه‌نویی خواهد بود تا بتواند در جام ملت‌های آسیا از این بازیکن بهره ببرد.

دیدگاه‌ها