کد خبر : 1968312 | 05 مهر 1402 ساعت 03:10 | 17.5K بازدید | 14 دیدگاه

هشدار به پوچتینو: این دو بازی را نبری اخراجی!

یان رایت، مهاجم سابق آرسنال، به مائوریسیو پوچتینو هشدار داد که اگر در دو بازی آینده پیروز نشود باید چلسی را ترک کند.

هشدار به پوچتینو: این دو بازی را نبری اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو در این تابستان هدایت چلسی را برعهده گرفت و ماموریتش تغییر شرایط بحرانی این تیم بود که باعث شد فصل گذشته در جایگاه دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرند.

اما او تا به حال نتوانسته این ماموریت را عملی کند و روزهای سختی را روی نیمکت استمفوردبریج سپری می‌کند. چلسی از شش بازی اولش در فصل جدید لیگ برتر تنها در یک دیدار برنده میدان بوده است.

رایت با اشاره به این وضعیت در برنامه The Kelly and Wrighty گفت: «در 10 بازی آینده چلسی یک دربی برابر فولام و یک دیدار برابر برنلی وجود دارد که این تیم باید در هر دو دیدار هر طور شده برنده میدان باشد. 

1930832

اگر آنها نتوانند در این دو بازی برنده شوند، شرایط این تیم نگران کننده خواهد بود. این دو بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. ممکن است شرایط برای پوچتینو بسیار دشوار شود. این موضوعی است که او باید به خوبی در نظر داشته باشد.

من مطمئن نیستم که هر مربی جدیدی بتواند شرایط تیم را بلافاصله تغییر دهد، اما این اتفاقی است که در تاتنهام افتاد و پوستکوگلو توانست سبک بازی را در پنج یا شش دیدار به شکلی تغییر دهد که همه به خوبی درکش کنند و با آن سازگار شوند. وقتی به چلسی نگاه می‌کنیم، هنوز مشخص نیست که بهترین ترکیب اصلی این تیم پس از گذشت این مدت چیست.»

دیدگاه‌ها