کد خبر : 1968337 | 04 مهر 1402 ساعت 23:13 | 32K بازدید | 2 دیدگاه

آرسنال و یونایتد عامل جدایی ستاره سیتی

آرسنال و منچستر یونایتد در خروج ژوائو کانسلو از منچستر سیتی نقش داشته‌اند.

آرسنال و یونایتد عامل جدایی ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، پس از نارضایتی ژوائو کانسلو و مورد غضب واقع شدنش توسط پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، حالا مشخص شده است که آرسنال و منچستر یونایتد در این اتفاق نقش‌هایی داشته‌اند.
این مدافع پرتغالی از ژانویه تاکنون برای دارنده سه‌گانه فصل قبل به میدان نرفته و در حال حاضر به صورت قرضی به بارسلونا پیوسته است.

کانسلو نیمه دوم فصل گذشته را در باشگاه بایرن مونیخ سپری کرد و سپس در انتقالات گذشته به بارسلونا پیوست.

بر اساس اطلاعات تازه منتشرشده از رادیو کاتالونیا، ناسازگاری کانسلو با گواردیولا به پیروزی منچستر یونایتد مقابل منچستر سیتی در ژانویه گذشته بازمی‌گردد.

مربی اسپانیایی سپس تغییراتی در ترکیب تیم خود برای بازی بعدی مقابل تاتنهام اعمال کرد، از جمله اینکه ریکو لوئیس را به جای کانسلو در ترکیب قرار داد.

منچسترسیتی آن بازی را با پیروزی ۴-۲ پشت سر گذاشت و با توجه به عملکرد خوب جایگزین کانسلو، پپ برای بازی‌های بعد هم از او استفاده کرد‌.

1931410

این به معنای ادامه نیمکت‌نشینی مدافع پرتغالی بود. کانسلو در سومین بازی پیاپی، مقابل ولورهمپتون روی نیمکت نشست و در بازی بعدی هم منچسترسیتی در جام حذفی به مصاف آرسنال رفت.

کانسلو در این بازی هم نیمکت‌نشین بود و وارد بازی نشد. او از این وضعیت ناراضی بود و پس از بازی در مورد این موضوع با برخی از هم‌تیمی‌هایش صحبت کرد.

به گفته گزارشات، گواردیولا بعد از شنیدن این موضوع و صحبت‌های کانسلو پس از بازی با آرسنال و درخواست او برای یافتن یک باشگاه جدید، به خشم آمده بود.

قبل از پایان ماه، بازیکن تیم ملی پرتغال به صورت موقت به باشگاه بایرن پیوست.

پس از بازگشت به منچسترسیتی در تابستان، کانسلو همچنان خواستار یک انتقال دائم بود و پپ هم علاقه‌ای به کار مجدد با او نداشت.

در نهایت، او به مدت یک فصل به بارسلونا پیوست و از آن زمان در چهار بازی دو گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها