کد خبر : 1968366 | 05 مهر 1402 ساعت 05:55 | 22.8K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع از حرکت جنجالی: این حاشیه نبود، نشانه اتحاد بود!

کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، از حرکت آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، که در جریان بازی با تاتنهام رقیبش در ترکیب تیم، داوید رایا، را تشویق کرده بود، دفاع کرد.

دفاع از حرکت جنجالی: این حاشیه نبود، نشانه اتحاد بود!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شروع فصل به عنوان شماره یک آرسنال، به نظر می‌رسد که رمزدیل جایگاهش را به رایا داده باشد. دروازه‌بان اسپانیایی هم کیفیت خود را با یک شیرجه و جلوگیری از یک گل مسلم در بازی روز یکشنبه مقابل تاتنهام نشان داد. بعد از این اتفاق، دوربین‌ها به سرعت روی عکس‌العمل رمزدیل روی نیمکت تمرکز کردند و ملی‌پوش انگلیسی با جدیت برای رقیلش دست زد. کاراگر، کارشناس اسکای اسپورت، این حرکت را تصنعی دانست و گفت که این دروازه‌بان انگلیسی قطعا برای رقیبش خوشحال نیست.

اما ساتن، مهاجم سابق چلسی، از زاویه دیگری به ماجرا نگاه می‌کند و معتقد است رفتار رمزدیل دلیلی بر یکپارچگی تیم در آرسنال بود. 

ساتن در پادکست میل اسپورت به مجری برنامه ایان لیدیمن گفت: "در واقع فکر کردم لحظه خوبی برای رمزدیل و آرسنال است تا نشان دهند که متحد هستند. آنها دو دروازه‌بان خوب هستند و قطعا رقابتی وجود دارد. او ممکن است در حین انجام این کار صددرصد حس خالصی نداشته باشد، اما من فکر کردم که دیدن آن برای هواداران فوتبال در سراسر جهان چیز خوبی است. بازیکنی که دلشکسته و از تیم خارج شده است اما فقط می‌گوید "می‌دانی چیست؟ من به کار حریفم احترام می‌گذارم." اشکالی ندارد، اینطور نیست؟"

1931460

ساتن در پاسخ به این سوال که اگر در زمان بازیش به عنوان یک مهاجم با کسی که یک سوپرگل به ثمر می‌رساند، جایگزین می‌شد، چه واکنشی نشان می‌داد، گفت: "خب، من احتمالاً بازی بعدی را بازی نمی‌کردم!" اما شما هنوز هم می‌توانید درخشش را تشویق کنید، اینطور نیست؟"

ساتن تنها کسی نیست که با اظهارات کاراگر در مورد رمزدیل مخالف است. نیک، پدر این بازیکن، در شب یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی به مدافع سابق لیورپول پاسخ داد: "تو مایه شرمی!! کاش کمی کلاس داشتی، چون پسر من دارد."

رمزدیل در هیچ یک از سه بازی اخیر آرسنال در ترکیب اصلی نبوده است و باشگاه‌های رقیب چلسی و بایرن مونیخ وضعیت او را در امارات زیر نظر دارند.

1931459

تصمیم میکل آرتتا برای کنار گذاشتن این دروازه‌بان 25 ساله مناقشه برانگیز بوده است. کاراگر هفته گذشته از این تصمیم حمایت کرد و تاکید کرد توپچی‌ها هرگز با رمزدیل در دروازه به عنوان قهرمانی نخواهند رسید.

دیدگاه‌ها