کد خبر : 1968443 | 05 مهر 1402 ساعت 11:41 | 30.6K بازدید | 23 دیدگاه

عکس‌های ویژه ستاره نروژی

هالند با شمشیر و سپر: او یک وایکینگ واقعی است!

تصاویر جدید منتشر شده از ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

هالند با شمشیر و سپر: او یک وایکینگ واقعی است!

به گزارش "ورزش سه"، هالند پس از پیوستن به منچسترسیتی بیش از پیش تحسین فوتبال‌‎دوستان را برانگیخت و با این تیم در فصل گذشته فاتح سه‌گانه رویایی جام حذفی و لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شد. 

حالا تصاویری غیرمنتظره از این ستاره نروژی منتشر شده که او را در هیبت یک وایکنیگ با سپر و شمشیری در دست نشان می‌دهد که از آب‌های سرد فیور در این کشور ایستاده است. 

عکس‌هایی که از پشت صحنه این تصاویر تاثیرگذار و جذاب منتشر شده نشان می‌دهد که او با هدایت و راهنمایی دیوید یارو به عنوان عکاس این پروژه وارد آب این دریاچه معروف در نروژ شد که به پایین بودن وحشتناک دما معروف است. 

1931600

این عکاس درباره استفاده از هالند در این پروژه گفت: «نمی‌توانستم فرد بهتری را در نظر بگیرم که به عنوان یک وایکنیگ لباس بپوشد. این نقش واقعا برازنده او بود.»

نکته جالب و عجیب اینجاست که هالند برای گرفتن این عکس‌ها که توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرد، ریسک بریده شدن پایش توسط صدف‌های کوچک که به وفور در آب‌های این دریاچه پیدا می‌شوند را پذیرفت. 

1931601

یارو در این باره به تایمز گفت: «ما کفش‌های خاصی را مخصوص هالند طراحی کردیم چون صدف‌های کوچک بسیاری در فیور پیدا می‌شوند. در حالی که به آن سمت حرکت می‌کردیم با خودم فکر کردم که بهتر است به او بگوییم که روی سطح نوک تیز هم نایستد. 

بنابراین با نهایت احتیاط پیش رفتیم. قدم به قدم جلو رفتیم تا زمانی که آب تا حدود کمر او رسید و بهترین شرایط برای عکاسی مهیا شد و ما توانستیم این تصاویر فوق العاده را از این بازیکن ثبت کنیم.»

1931602

هالند احتمالا برای این تصاویر ریسک مصدومیت را هم پذیرفته اما در عین حال بسیار با احتیاط عمل کرده تا مورد مواخذه پپ گواردیولا پس از بازگشت به منچستر قرار نگیرد.

دیدگاه‌ها