کد خبر : 1968475 | 05 مهر 1402 ساعت 13:46 | 86.7K بازدید | 116 دیدگاه

شروع مطالعات مقدماتی و جایابی

ساخت ورزشگاه جدید در تهران وارد فاز تازه شد

وزیر ورزش از ساخت ورزشگاهی در پایتخت به دستور رئیس‌جمهور خبر داد.

ساخت ورزشگاه جدید در تهران وارد فاز تازه شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در بحبوبه مصاف پرسپولیس و النصر بود که مسئولان ورزش کشور بیش از گذشته در جریان نقصان ورزشگاه های قدیمی تهران و در راس آنها ورزشگاه آزادی برای میزبانی آبرومندانه از رقبای بین‌المللی قرار گرفتند و رئیس جمهور در یک سخنرانی خطاب به مسئولان دستور ساخت یک استادیوم را صادر کرد. 

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی نیز پس از مصاف پرسپولیس و النصر در ورزشگاه آزادی برای دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و درباره این موضوع اخبار جدیدی را منتشر کرد که بیشتر معطوف به محل درنظر گرفته شده برای اجرای پروژه ساخت یک مجموعه ورزشی بزرگ در تهران بود. 

حالا در جلسه هیأت دولت که امروز چهارشنبه برگزار شد، کیومرث هاشمی وزیر ورزش، دستور رئیس‌جمهور برای ساخت یک ورزشگاه در تهران را زمینه‌ساز افزایش نشاط جوانان دانست و از شروع مقدمات مطالعاتی و جایابی محل احداث این ورزشگاه خبر داد. سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور ایران نیز در همین ارتباط از وزیر ورزش و جوانان و نیز معاون اجرایی رئیس‌جمهور خواسته تا موضوع احداث ورزشگاه جدید در تهران برای رفع نیازهای ورزشی جوانان را با جدیت پیگیری کنند.

آنچه مسلم است اینکه مقدمات آغاز به کار برای ساخت یک مجموعه ورزشی بزرگ در تهران آغاز شده و حالا باید دید این ابر پروژه از چه زمانی استارت خواهد خورد. 

گفتنی است پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در آخرین مصاحبه خود از اطراف فرودگاه امام خمینی به عنوان مکان احتمالی ساخت استادیوم جدید یاد کرده بود.

دیدگاه‌ها