کد خبر : 1968479 | 05 مهر 1402 ساعت 13:59 | 17.7K بازدید | 45 دیدگاه

واحد سیار تهران به اصفهان می‌رود؛

تمهیدات ویژه برای پخش بازی‌های سپاهان با کیفیت HD

از اصفهان خبر می‌رسد واحد سیار HD صدا و سیما برای پوشش دیدارهای نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا به اصفهان اعزام می‌شود.

تمهیدات ویژه برای پخش بازی‌های سپاهان با کیفیت HD

به گزارش "ورزش سه"، در چند فصل گذشته کیفیت پایین تصاویر شبکه استانی اصفهان در پخش زنده رقابت‌های فوتبال باعث گلایه و اعتراض هواداران سپاهان شده بود.

زمستان گذشته که تیم فوتبال زنیت برای برگزاری دیدار دوستانه با سپاهان به اصفهان آمده بود کیفیت پایین تصاویر ارسالی از اصفهان به روسیه هم باعث انتقادات فراوان از سمت روس‌ها شده بود.

افزایش این انتقادات باعث شد تا صدا و سیما برای پوشش دیدارهای مسابقات جام باشگاه‌های هندبال آسیا واحد سیار HD را برای پخش این رقابت‌ها عازم اصفهان کند.

یک منبع آگاه به خبرنگار ورزش سه گفت: «طبق درخواست باشگاه سپاهان از صدا و سیما، قرار است واحد سیار HD برای پوشش این دیدار از تهران به اصفهان بیاید.»

شهریورماه امسال یوسف افشاری‌نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفته بود: «به‌تازگی واحد سیار HD مرکز نیز از تهران تحویل گرفته و ارسال ماهواره‌ای مرکز استان اصفهان نیز HD شد و تجهیزات باقی‌مانده که کمتر از ۱۰ درصد کل تجهیزات است، خریداری شده و در حال تست و تحویل‌گیری نهایی است.»

با توجه به ارسال واحد سیار HD از تهران به نظر می‌رسد هنوز واحد سیار HD به صدا و سیمای مرکز اصفهان تحویل داده نشده است.

دیدگاه‌ها