کد خبر : 1968542 | 05 مهر 1402 ساعت 18:30 | 21.2K بازدید | 6 دیدگاه

خطای اصلی از حریف اردنی بود؛

سرمربی تیم ملی: منتظر مدال خوش رنگ بوکس باشید

حسین نهرودی، سرمربی تیم ملی در مورد ضربات شدید و آسیب‌زای دو بوکسور ایرانی و اردنی توضیح داد.

سرمربی تیم ملی: منتظر مدال خوش رنگ بوکس باشید

به گزارش "ورزش سه"، حسین نهرودی، سرمربی تیم ملی بوکس با بیان اینکه هر دو بوکسور( شریفی و الهداوی اردنی) مشتی که به صورت هم زدند باعث آسیب دیدگی‌شان شد اما ضربه ابتدایی و خطای اصلی از رقیب اردنی بود و همین موجب برتری شریفی در این رقابت بود، در این خصوص معتقد است: هر دو مشتزن ضربه شدیدی به صورت یکدیگر وارد کردند که موجب آسیب دیدگی آنها شد، اما چون طوفان شریفی از نظر امتیازی جلوتر از رقیب اردنی خود بود، ژوری مسابقه او را برنده اعلام کرد و ۱۰ امتیاز کامل را به شریفی داد که موجب پیروزی او در این دیدار شد.

ویدئو: 311951

سرمربی تیم ملی بوکس ادامه می‌دهد: حریف بعدی شریفی از کشور قزاقستان است و حریف قلدر و توانمندی است. البته شریفی هم شایسته است و انگیزه زیادی برای مدال آوری دارد. امیدوارم که ابروی آسیب دیده او مشکل جدی نداشته باشد تا با خیال راحت برای پیروزی و برد بعدی آماده شویم. قزاق ها بوکسورهای توانمندی هستند. اما ما هم خوبیم. به امید خدا و دعای خیر هموطنان، منتظر یک مدال خوش رنگ از بوکس باشید.

حسین نهرودی سرمربی بوکس ایران در خصوص شرایط تیم و امیدواری برای کسب موفقیت بین تیم‌های برتر آسیایی گفت: بهترین‌های بوکس دنیا در قاره آسیا هستند. ما هم تیم خوبی داریم که البته اغلب آنها جوان هستند. اما امیدواری زیادی برای کسب افتخار و موفقیت آنها داریم. برای تک تک اعضای کاروان ورزش ایران آرزوی موفقیت دارم. به امید خدا هم بوکسورهای ما و هم بقیه قهرمانان کاروان ما سربلند باشند و موفق.

دیدگاه‌ها