کد خبر : 1968549 | 05 مهر 1402 ساعت 19:08 | 23.3K بازدید | 18 دیدگاه

خورخه ویلدا هم ممکن است زندانی شود

سرنوشت محتوم روبیالس: چهار سال حبس!

خورخه ویلدا، سرمربی سابق و اخراج شده تیم ملی زنان اسپانیا، در بررسی پرونده لوئیس روبیالس دادگاهی می‌شود.

سرنوشت محتوم روبیالس: چهار سال حبس!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت اعلام کرد در بررسی قضایی پرونده لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، خورخه ویلدا، سرمربی اخراج شده تیم ملی زنان این کشور هم به دادگاه احضار شده است.

ویلدا و روبیالس بعد از اتفاقاتی که در فینال جام جهانی 2023 زنان رخ داد سمتهای خود را از دست دادند.

خورخه ویلدا به همراه دو نفر از مدیران وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا به دادگاه احضار شده‌اند و روز 10 اکتبر باید خودشان را به قاضی پرونده معرفی کنند.

این پرونده به ادعانامه دادستانی علیه لوئیس روبیالس می‌پردازد. تا کنون چند ستاره تیم ملی زنان اسپانیا مثل الکسیا پوتیاس، ایرن پاردس و میسا رودریگز نام خود را به عنوان شاهد در این پرونده ثبت کرده‌اند.

1931827

روبیالس با اتهامی جدی مواجه است که امکان دارد در صورت محکوم شدن با مجازات سنگین مواجه شود. بر اساس قوانین جدید در اسپانیا اتهام او که آزار و اذیت عنوان شده او ممکن است حتی به چهار سال زندان محکوم شود.

اما اتهام خورخه ویلدا این است که بعد از ماجراهای فینال جام جهانی سعی کرده هرموسو، بازیکن تیم ملی زنان اسپانیا، را مجبور کند از شکایت کردن علیه روبیالس خودداری کند. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند ویلدا ممکن است به همدستی با رئیس سابق فدراسیون متهم شده و مجازات شود.

دیدگاه‌ها