کد خبر : 1968567 | 05 مهر 1402 ساعت 20:32 | 30.9K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت ستاره انگلیسی کامل شد

پایان کابوس 21ماهه: ستاره انگلیسی فیکس شد!

میسون گرین‌وود، ستاره تبعید شده از منچستریونایتد، امشب در دیدار تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس بازی خواهد کرد.

پایان کابوس 21ماهه: ستاره انگلیسی فیکس شد!

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال به دلیل متهم شدن به خشونت خانگی با اینکه توسط دادگاه از همه اتهامات تبرئه شده بود اما با درهای بسته یونایتد مواجه شد و در یک تبعید اجباری راهی اسپانیا شد تا به صورت قرضی به ختافه ملحق شود.

گرین‌وود تا اینجا در دو بازی ختافه به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است. امروز بالاخره زمان بازی فیکس او با پیراهن ختافه فرا رسید و نام گرین‌وود در فهرست قطعی این تیم برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو اعلام شد.

1931866

در بازی یک‌شنبه شب ختافه مقابل رئال سوسیداد، گرین‌وود در اواخر مسابقه وارد زمین شد ولی او و تیمش در این مسابقه 4-3 شکست خوردند. پیش از آن هم در بازی مقابل اوساسونا گرین‌وود از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شده بود. ختافه در آن بازی 3-2 به پیروزی رسید. بازی‌ای که برای گرین‌وود جنجالی شد چرا که هواداران اوساسونا علیه او شعارهایی سر داده و خواهان مرگش شدند.

گرین‌وود از ژانویه 2022 که از میادین فوتبال تعلیق شده بود تا شروع فصل جاری فوتبال بازی نکرده بود.

این ستاره انگلیسی در سومین بازی‌اش با پیراهن ختافه امشب برای اولین بار فیکس بازی می‌کند. ختافه در حال حاضر از شش بازی اول خود 7 امتیاز اندوخته و در رتبه چهاردهم جدول لالیگا قرار دارد.

دیدگاه‌ها