کد خبر : 1968602 | 06 مهر 1402 ساعت 04:00 | 25.8K بازدید | 21 دیدگاه

خاطرات تلخ نقل و انتقالاتی استقلال از یونان و یونانی!

ماشاریپوف آخرین هدف نقل و انتقالاتی به باشگاه پانسرایکوس یونان پیوست تا هایجک های نقل و انتقالاتی استقلال کامل تر از قبل شود.

خاطرات تلخ نقل و انتقالاتی استقلال از یونان و یونانی!

به گزارش ورزش سه، استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را زیر نظر داشت که اکثر آنها راهی باشگاه های دیگر شدند.

یکی از باشگاه هایی که بازیکنان زیادی را از چنگ استقلال در آورد گل گهر و سرمربی یونانی اش مارینوس اوزونیدیس بود.

استقلال در خط دروازه محمدرضا اخباری را زیر نظر داشت که باشگاه گل گهر خیلی زود این دروازبان کهنه کار را جذب کرد، دیگر بازیکنانی که مدنظر باشگاه استقلال بودند اما با گل گهر سیرجان به توافق رسیدند میتوان به سامان فلاح، سعید سحرخیزان و مهدی ممی زاده اشاره کرد که استقلال در جذب آنها ناموفق بود.

1931933

روبرتو تورس بازیکن مورد علاقه نکونام که پای او توسط این مربی به فوتبال ایران باز شده بود، پس از کش و قوس های فراوان و درخواست هایی که نکو برای جذب این بازیکن داشت در نهایت به گل گهر پیوست تا این باشگاه بزرگترین هایجک نقل و انتقالاتی بین استقلال و گل گهر را هم رقم بزند، لیست و سلیقه سرمربی یونانی گل گهر تشابه زیادی به خواسته های سرمربی استقلال داشت و وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه به شکل عجیبی به هایجک های پیاپی گل گهر به استقلال ختم شد.

اما آخرین مورد نقل و انتقالاتی که استقلال در جذب این بازیکن هم ناموفق عمل کرد جلال الدین ماشاریپوف بود که در روزهای اخیر حواشی زیادی جهت حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت به پانسرایکوس یونان پیوست.

استقلال در وقفه لیگ برتر گوستاوو بلانکو را جذب کرد و در جذب دومین خارجی خود ناموفق بود و این احتمال وجود دارد که این باشگاه تا تعطیلات نیم فصل خرید جدیدی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها