کد خبر : 1968685 | 06 مهر 1402 ساعت 10:55 | 61.9K بازدید | 6 دیدگاه

پایان تلخ سریال والیبال ایران در هانگژو

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار رده‌بندی بازی‌های آسیایی 2022 با اختلاف امتیاز اندک مغلوب قزاقستان یک شد تا از دریافت مدال برنز این رقابت‌ها باز بماند.

پایان تلخ سریال والیبال ایران در هانگژو

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال ساحلی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که با شرکت ۲۷ تیم از روز دوشنبه ۲۸ شهریور آغاز شده بود، امروز (پنجشنبه 6 مهرماه) با دو دیدار ‌نهایی پیگیری می‌شود.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) به مصاف قزاقستان یک (دیمیتری یاکوولو – سرگی بوگاتو) رفت و دو بر صفر مغلوب حریف شد تا برنده این جدال دشوار قزاق‌ها باشند.

ملی‌پوشان ساحلی ایران با امتیازهای 25  بر 23 و 30 بر 28 نتیجه را واگذار کردند تا از دریافت مدال برنز بازبمانند و این جدال دشوار به نفع قزاقستان به پایان برسد.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران امسال برای نخستین بار در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها حضور یافته بود.

1932099

لای کا چون از هنگ کنگ به عنوان داور اول و شنگ ژیانگ هونگ از چین به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

دیگر تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) در مرحله مقدماتی این بازی‌ها موفق به شکست تاجیکستان، عمان دو و ماکائو دو شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی صعود کرد و در مرحله نخست حذفی موفق به شکست ژاپن شدند اما در مرحله دوم با پذیرش شکست برابر قطر از راهیابی به جمع چهار تیم برتر مسابقات بازماند.

هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در این بازی‌ها را حمید موحدی به عنوان سرمربی برعهده داشت.

دیدگاه‌ها