کد خبر : 1968744 | 06 مهر 1402 ساعت 15:48 | 6.4K بازدید | 6 دیدگاه

گروه‌بندی دوومیدانی کاران سرعتی ایران مشخص شد

گروه بندی دوومیدانی کاران سرعتی ایران در دور مقدماتی بازیهای آسیایی مشخص شد.

گروه‌بندی دوومیدانی کاران سرعتی ایران مشخص شد

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت های دوومیدانی نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو از فردا جمعه هفتم مهرماه با حضور نمایندگان کشورمان در بخش سرعت آغاز به کار می کند.

در اولین روز این مسابقات ایران سه نماینده زن و مرد در دوهای سرعت دارد. حسن تفتیان رکورددار سرعت مردان ایران در گروه سوم با نمایندگان سنگاپور، کامبوج، مالزی، کره جنوبی، هنگ کنگ، مالدیو هم گروه است. در این گروه تفتیان با رکورد ۱۰ ثانیه و سه صدم ثانیه بهترین رکورد و رنکینگ را دارد.

حمیده اسماعیل نژاد دوومیدانی کار سرعتی ایران در گروه سوم با ورزشکاران مالزی، سنگاپور، چین، کامبوجیا، هنگ کنگ، فیلیپین و مولداوی قرار دارد. رکورد اسماعیل نژاد ۱۱ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه است و بهترین رکورد این گروه از آن نماینده چین با ۱۰ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه می باشد.

اما فرزانه فصیحی دومین دونده سرعتی ایران در این رویداد هم در گروه دوم با دوندگانی از کشورهای پاکستان، لائوس، افغانستان، بحرین، ماکائو و تایلند مسابقه خواهد داد. فصیحی رکورد ۱۱ ثانیه و ۳۹ صدم ثانیه را به عنوان بهترین رکورد شخصی دارد و نماینده سنگاپور با رکورد ۱۱ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه بهترین رکورد این گروه را در اختیار دارد.

تیم دوومیدانی کشورمان با هشت ورزشکار در نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی هانگژو حاضر است.

دیدگاه‌ها