کد خبر : 1968828 | 06 مهر 1402 ساعت 21:00 | 18.8K بازدید | 27 دیدگاه

بیانیه جنجالی ناپولی: از اوسیمن عذرخواهی نکردند!

ناپولی با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که آنها هرگز قصد مسخره کردن و توهین به ویکتور اوسیمن را نداشتند، با این حال از او عذرخواهی نکردند.

بیانیه جنجالی ناپولی: از اوسیمن عذرخواهی نکردند!

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، پس از انتشار ویدئویی در حساب رسمی باشگاه ناپولی در تیک تاک، که در آن او را ترول می‌کنند، بسیار خشمگین شد. پس از این اتفاقات، روبرتو کالندا، ایجنت او تهدید کرد که ناپولی را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد، در حالی که اوسیمن تمام تصاویر خود با پیراهن ناپولی را از حساب‌های خود در فضای مجازی حذف کرد. عصر امروز ناپولی بیانیه‌ای رسمی در سایت باشگاه منتشر کرد: «ناپولی که می‌خواهد از هرگونه سوءاستفاده از این موضوع جلوگیری کند، خاطرنشان می‌کند که ما هرگز قصد نداشتیم ویکتور اوسیمن را که از گنجینه‌های این باشگاه است، مورد توهین قرار دهیم یا مسخره کنیم.

برای ثابت کردن این موضوع می‌تونیم بگوییم که در طول تابستان باشگاه به طور قاطع به هر پیشنهادی که برای خرید این مهاجم بود، پاسخ منفی داد.

1932365

شبکه‌های اجتماعی، به ویژه تیک‌تاک، همیشه از یک شیوه زبانی و خلاقیت برای بیان پست‌های خود استفاده کرده‌اند، بدون اینکه هدف اصلی آن پست توهین و یا مسخره کردن ویکتور اوسیمن باشد.
در هر صورت، اگر ویکتور به هر نوعی آن توهین تلقی کرد، این از اهداف باشگاه نبوده است.»

این بیانیه ناپولی یک عذرخواهی نیست، بلکه بیشتر یک توضیح در مورد قصد آنهاست، اما احتمالاً برای آرام کردن شرایط کافی نیست.

اوسیمن در بازی دیشب که ناپولی ۴-۱ برابر اودینزه به پیروزی رسید موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها