کد خبر : 1968898 | 07 مهر 1402 ساعت 11:25 | 13.9K بازدید | 20 دیدگاه

شاهرودی همچنان حال و هوای مالدینی دارد

مدافع چپ اسبق پرسپوليس و تیم ملی روزگاری با لقب مالدینی بین طرفداران این تیم معروف بود و این علاقه را همچنان به نمایش می‌گذارد.

شاهرودی همچنان حال و هوای مالدینی دارد

به گزارش “ورزش سه”، رضا شاهرودی یکی از بهترین چپ‌پاهای فوتبال ایران شناخته می‌شود که در دوره بازی‌اش با ارسال‌های خاص و فوق‌العاده‌اش زبانزد بود.

نمایش درخشان این بازیکن چپ پا باعث شده بود تا در آن دوره با ستاره ایتالیایی آث میلان یعنی پائولو مالدینی قیاس شود و با لقب مالدینی روی سکوها مورد تشویق هواداران پرسپوليس قرار گیرد.

لقبی که البته یک بار گفته می‌شود باعث خط خوردنش از تیم در زمانی که محمد مایلی کهن سرمربیگری آن را عهده‌دار بود نیز شده است و رضا شاهرودی در پاسخ به انتقادی از سوی این مربی، با ادعای اینکه محبوب هواداران است و از سوی آنها با لقب مالدینی شناخته می‌شود، با تصمیم مایلی کهن از اردوی تیم ملی اخراج شد.

شاهرودی اما همچنان علاقه خاص خود به این لقب ویژه را چند دهه بعد از پایان دوران بازیگری نیز پنهان نمی‌کند. این تصویر آخری است که از رضا شاهرودی در مجموعه انقلاب و تمرینات انفرادی‌اش منتشر شده است که او را همچنان با پیراهن تیم آث میلان نشان می‌دهد و در کنارش امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق پرسپوليس که با پشتک‌هایش در این تیم مشهور بود، دیده می‌شود.

1932554

دیدگاه‌ها