کد خبر : 1968964 | 07 مهر 1402 ساعت 15:45 | 25.8K بازدید | 15 دیدگاه

مشکل چیلول جدی است

پوچتینو: پزشک چلسی بدترین خبر را به من داد

مائوریسیو پوچتینو تایید کرد که از کادر پزشکی چلسی خبر بدی در مورد بن چیلول دریافت کرده است.

پوچتینو: پزشک چلسی بدترین خبر را به من داد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی 6 بازی در لیگ برتر انجام داده و با کسب تنها پنج امتیاز در رده نازل 14 قرار دارد. اوضاع آبی‌ها مثل فصل قبل نگران‌کننده است و مائوریسیو پوچتینو شدیدا زیر ذره‌بین قرار دارد. 

1932664

مربی آرژانتینی که تیمش دوشنبه باید در زمین فولام به میدان برود، در نشست خبری خود در مورد وضعیت مصدومان گفت: «دکتر به من گفت که بن چیلول مصدومیتش جدی است و باید برای اطلاعات بیشتر چند روز دیگر نیز صبر کنیم. این بدترین خبر بود. باید ارزیابی‌های بیشتری انجام شود و دانستن مدت زمان دوری او سخت است. تیم پزشکی باشگاه در این مورد به من اطلاع خواهد داد.»

آخرین وضعیت چوکووِمکا: «او شاید دوشنبه در دسترس باشد و نونی مادوکه نیز پس از مصدومیتش در تیم ملی در مسیر بازگشت است. امیدوارم این دو بازیکن نیز برای فولام در دسترس باشند.»

1870479

ریس جیمز دوشنبه برمی‌گردد؟ «نه. شاید هفته بعد. خواهیم دید. ما باید او را ارزیابی کنیم اما ببینیم چه می‌شود.»

اهمیت برد برابر برایتون: «پیروزی برابر برایتون در جام اتحادیه واقعاً مهم بود زیرا ما را به دور بعد برد و برای تقویت اعتماد به نفس تیم حیاتی بود. بازی خوبی بود، برنده شدیم و شرایط روحی تیم بهتر شد.»

1931970

گزینه‌های شما برای پر کردن جالی خالی جکسون: «ما چند گزینه داریم. شاید هم بدون مهاجم بازی کنیم. ما باید کل تیم را بعد از بازی ارزیابی کنیم.»

رسیدگی به مشکلات گلزنی در انتقالات ژانویه: «ارتباط من با مدیریت و نیز مدیر ورزشی باشگاه بسیار خوب است. وقتی پنجره نقل و انتقالات بسته شد، گفتم الان باید روی بازی‌ها تمرکز کنیم ولی اوضاع می‌تواند تا ژانویه تغییر کند. اکنون باید تلاش کنیم تا انکونکو و آرماندو بروخا را بازیابی کنیم که قطعا گل‌های بیشتری برای تیم خواهند زد.»

1930166

صحبت با جکسون بعد از کارت زرد پنجم: «ما با بازیکنان زیاد صحبت می‌کنیم. چیزهایی است که نمی‌توانید متوقف کنید. او بسیار مشتاق است که گل بزند و خوب کار کند، بنابراین گاهی اوقات یکسری مسائل را فراموش می‌کند. او در حال رشد است. حالا قرار است غیبتش را برابر فولام حس کنیم اما بعد از گلی که به برایتون زد، امیدوارم اعتماد به نفسش بهتر شود.»

بازی بدون مهاجم: «مهمترین چیز تطبیق با شرایط است و تیم باید راهی برای عملکرد بهتر پیدا کند. ما می‌توانیم با یک مهاجم بازی کنیم یا شاید بتوانیم بدون مهاجم هم بازی کنیم. فکر می‌کنم هنوز چند روزی باقی مانده است و باید تیم را با این شرایط ارزیابی کنم.»

دیدگاه‌ها