کد خبر : 1968978 | 07 مهر 1402 ساعت 16:38 | 24.1K بازدید | 47 دیدگاه

گواردیولا اهل فروتنی نیست

پپ: برای سیتی همه بازی‌ها راحت است!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با وولوز گفت برای حریف احترام قائل است، ولی این بازی را برای تیمش راحت می‌داند.

پپ: برای سیتی همه بازی‌ها راحت است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که چهارشنبه شب در جام اتحادیه مقابل نیوکسل شکست خورد فردا در هفته هفتم لیگ برتر در خانه وولوهمپتون به مصاف این تیم می‌رود.

پپ گواردیولا که از شکست تیمش مقابل نیوکسل عصبانی بود و کنار زمین جنجال‌های زیادی به پا کرد در نشست خبری پیش از دیدار فردای سیتی می‌گوید آن بازی تمام شده و حالا تیمش به سه بازی پیش رو پیش از فیفا دی تمرکز دارد.

گواردیولا در پاسخ به یک سوال گفت با اینکه برای وولوز و سرمربی‌اش احترام زیادی قائل است ولی این بازی را برای سیتی بازی راحتی می‌بیند. او گفت سیتی چنان تیمی است که اگر تا قبل از دسامبر قهرمانی‌اش را در لیگ برتر قطعی نکرده باشد انگار برایش فاجعه رخ داده است.

آخرین وضعیت مصدومان منچسترسیتی
ما داریم تمرین می‌کنیم. جان استونز به نظرم هنوز آماده نیست. کوین دی‌بروینه هم آماده نیست. ولی بقیه بچه‌ها تا جایی که می‌دانم خوبند. درباره برناردو نمی‌دانم.

پیشرفت جان‌استونز خوب بوده؟
جان بهتر است. او الان انفرادی تمرین می‌کند. امروز جمعه است، شاید هفته آینده یا بعد از بازی لایپزیش برگردد. واقعیت این است. حیف شد که او را در اختیار نداریم ولی وقتی واقعیت این است چاره‌ای نداریم جز اینکه دنبال راه‌حل باشیم. بازیکن خودش تمام تلاشش را می‌کند که زودتر برگردد.

1932687

انتظار پپ از بازی مقابل وولوز بعد از باخت مقابل نیوکسل در جام اتحادیه
بازی با نیوکسل بازی خوبی بود. ما در نیمه اول عالی کار کردیم و آنها نمی‌توانستند مقابل ریتم ما تاب بیاورند. ولی این فوتبال است، گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما خیلی ناراحت شدیم ولی تمرکزمان حالا روی بازی بعدی است.

انتخاب بین جک گریلیش و جرمی دوکو
جرمی دوکو می‌تواند در سمت راست بازی کند. اینکه چه بازیکنی در میدان بازی می‌کند به این بستگی دارد که کدام بازیکن می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. فیل فودن هم می‌تواند در چپ بازی کند. کسی که عملکرد بهتری دارد و سرحال‌تر است شانس بیشتری خواهد داشت.

بازی با وولوز برای سیتی یک بازی راحت است؟
در حالت عادی همه بازی‌ها راحت است! ما تیمی هستیم که اگر در ماه سپتامبر قهرمانی‌مان در لیگ برتر قطعی نشده باشد این برایمان فاجعه است! من برای وولوز احترام زیادی قائلم. آنها تیم باکیفیتی هستند به خصوص مهاجمان‌شان. سرمربی آنها در بورنموث عالی کار می‌کرد. آنها مقابل برایتون فرصت‌های زیادی از دست دادند و مقابل لیورپول هم خیلی فرصت داشتند. آنها تیم باکیفیتی هستند. من فقط امیدوارم قبل از فیفا دی بعدی بتوانیم از سه بازی‌مان نتایج خوبی بگیریم.

تعویض رودری و پیدا کردن جانشین برای او سخت است؟
با توجه به دقایقی که او برای ما بازی می‌کند، بله سخت است. ولی حالا که نیست ما بازیکن باکیفیت دیگری را روانه زمین می‌کنیم.

دیدگاه‌ها