کد خبر : 1969144 | 08 مهر 1402 ساعت 12:15 | 12.5K بازدید | 5 دیدگاه

چهار نام حذف‌شده بزرگ ریاست هیئت فوتبال

صادق درودگر، اکبر محمدی، نیما نکیسا و حسین خبیری 4 چهره سرشناسی هستند که برای ریاست هیئت فوتبال استان تهران ثبت‌نام کرده بودند.

چهار نام حذف‌شده بزرگ ریاست هیئت فوتبال

به گزارش "ورزش‌ سه"، اسامی نامزدهای نهایی ریاست هیئت فوتبال استان تهران اعلام شد و بر این اساس چهره‌های شناخته‌ شده‌ای همچون مهرداد سراجی، میرشاد ماجدی و سهیل مهدی وجود دارند و باید دید رقابت‌ این 3 چهره در کنار 9 نفر دیگری که کمتر شناخته شده هستند، با چه نتیجه‌ای در تاریخ 18 مهرماه تمام خواهد شد.

اما در کنار این نفرات چهره‌های شناخته شده دیگری هم برای تصدی پست ریاست هیئت فوتبال اقدام کرده بودند، که می‌توان به صادق درودگر، نیما نکیسا، اکبر محمدی و حسین خبیری اشاره کرد. 4 چهره‌ای که از توانایی و پتانسیل لازم برای پیروزی در این انتخابات برخوردار بودند، اما به دلیل داشتن شغل‌هایی که مرتبط با فوتبال است و در باشگاه‌های مختلف فوتبال ایران شاغل هستند، امکان ورود به رقابت برایشان فراهم نشد.

در میان این 4 نامزد حسین خبیری که این روزها عضو هیئت رئیسه باشگاه پرسپولیس است، به شدت با رفتارهای حبیب شیرازی در رأس هیئت فوتبال استان تهران مشکل داشت، اما درنهایت ماندن در پرسپولیس را به تلاش برای گرفتن صندلی ریاست هیئت فوتبال ترجیح داد.

همچنین نیما نکیسا به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، اکبر محمدی به عنوان مدیر ورزش شرکت صنایع ملی مس ایران و صادق درودگر به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، ترجیح دادند در شغل‌های باشگاهی خود بمانند.

دیدگاه‌ها