کد خبر : 1969187 | 08 مهر 1402 ساعت 14:29 | 16.5K بازدید | 21 دیدگاه

باخت در لحظه آخر، بسكتبال سه نفره حذف شد

تيم ملى بسكتبال سه نفره ايران با شکست برابر مغولستان به نیمه نهایی نرسید.

باخت در لحظه آخر، بسكتبال سه نفره حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، ديدار تيم‌هاي ملي بسكتبال سه نفره ايران و مغولستان در مرحله يك چهارم نهايي بازي‌هاي آسيايي عصر امروز برگزار شد.

در اين ديدار شاگردان «لوكا كارواليو» در تيم ملي ايران با نتيجه ١٦ به ١٥ برابر حريف خود شكست خورده و از صعود به نيمه نهايي بازمانده و به كار خود در بازي‌هاي آسيايي پايان دادند.

در دقايق ابتدائي اين ديدار ملي پوشان كشورمان از حريف خود عقب افتادند اما در ادامه با دفاع منسجم‌تر جلوي حمله مغول‌ها رو گرفتند و با حملات گسترده‌تر و استفاده بهتر از موقعيت‌ها، جريان بازي را به دست گرفتند.

ملي‌پوشان كشورمان تا ثانيه‌هاي پاياني بازي در رقابتي نزديك با مغولستان برتري نتيجه را به سود خود حفظ كرده بودند اما در دقيقه پاياني، جريان بازي به نفع حريف تغيير كرد و در نهايت در يك صدم پاياني، درحالي‌كه دو تيم در امتياز ١٥ برابر بودند، پرتاب يك امتيازي مغول‌ها نتيجه را ١٦ بر ١٥ به سود آنها تغيير داد.

ملي‌پوشان بسكتبال سه نفره در حالي متحمل اين شكست شدند كه صبح امروز با غلبه بر هند راهي مرحله يك چهارم نهايي شدند. آنها همچنين در مرحله مقدماتي در مصاف با ژاپن، مالدیو و ترکمنستان پيروز شده بودند و نتيجه رقابت با كره جنوبي را هم واگذار كرده بودند.

احسان دليرزهان، عليرضا شريفي، محمدمهدي رحيمي و اميرحسين يازرلو تركيب تيم ملي بسكتبال سه نفره را در بازي‌هاي آسيايي تشكيل دادند.

1933219
1933220
1933221

دیدگاه‌ها