کد خبر : 1969209 | 08 مهر 1402 ساعت 16:15 | 37.1K بازدید | 75 دیدگاه

حمدالله و کانته آماده دیدار با سپاهان

کاروان الاتحاد بدون بنزما در راه اصفهان

اعضای تیم فوتبال الاتحاد برای برگزاری دیدار حساس برابر سپاهان، با هواپیمای اختصاصی راهی اصفهان شدند.

کاروان الاتحاد بدون بنزما در راه اصفهان

به گزا ش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان روز دوشنبه میزبان الاتحاد است. قهرمان فصل گذشته عربستان که پس از پیروزی سه بر صفر برابر آلمالیق این مسابقات را پرقدرت آغاز کرده است، میهمان زردپوشان اصفهانی خواهد بود.

در همین راستا، کاروان تیم فوتبال الاتحاد برای انجام این مسابقه، با پروازی اختصاصی راهی ایران شد تا دو تیم مدعی این گروه در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند.

صفحه رسمی باشگاه الاتحاد تصاویری از سفر این تیم را منتشر کرده که أنمار الحائلی رئیس باشگاه نیز اعضای تیم را همراهی می کند.

1933262

زرد و مشکی پوشان شهر جده بدون فوق ستاره فرانسوی خود یعنی کریم بنزما عازم این سفر شده اند. این بازیکن پس از مصدومیتی که گریبانش را گرفت، نتوانست الاتحاد را در بازی های اخیر همراهی کند و دیدار با سپاهان را نیز از دست داد.

عبدالرزاق حمدالله مراکشی نیز که در جدال با آلمالیق مصدوم شده بود، توانست به این دیدار برسد و کاروان تیمش را در سفر به اصفهان همراهی کند. او گزینه اول و اصلی نونو اسپریتو سانتو برای حضور در خط حمله است.

1933263

البته رسانه رسمی الاتحاد و دیگر رسانه‌های عربستان خبر دقیقی از بازیکنان خارجی این تیم در راه سفر به اصفهان منتشر نکردند ولی انتظار می‌رود که ایگور کورنادو، رومارینیو، عبدالرزاق حمدالله، انگولو کانته، فابینیو و لوئیز فیلیپه در این سفر حضور داشته باشند.

1933264

سانتو برای این بازی نام مارسلو گروهه، سنگربان برزیلی را از لیست تیم خارج کرد تا عبدالله المعیوف از ابتدا برای ببرها به میدان برود. باید از میان دیگر بازیکنان خارجی که نامشان در بالا ذکر شد، یک خارجی دیگر نیز کنار گذاشته شود.

دیدگاه‌ها