کد خبر : 1969244 | 08 مهر 1402 ساعت 19:05 | 48.9K بازدید | 9 دیدگاه

تسویه حساب با خرید سیتی: چه پولی حیف کردید!

تعویض ماتئوس نونز، خرید جدید پرتغالی منچسترسیتی، در شروع نیمه دوم توسط پپ گواردیولا فرصتی در اختیار هواداران وولوز گذاشت تا علیه بازیکن سابق تیم‌شان شعار بدهند.

تسویه حساب با خرید سیتی: چه پولی حیف کردید!

به گزارش "ورزش سه"، ماتئوس نونز، هافبک پرتغالی، امسال تابستان در شرایطی جنجالی ولورهمپتون را ترک کرد و به منچسترسیتی پیوست.

نونز برای اینکه هر طور شده وولوز را راضی کند تا اجازه خروجش صادر شود از تمرین کردن با این تیم خودداری کرد و این رفتار او خشم باشگاه و هواداران را به دنبال داشت.

1933363

امروز که منچسترسیتی در هفته هفتم لیگ برتر به خانه وولوز رفته بود پپ گواردیولا از این ستاره جدید پرتغالی از ابتدا در ترکیب تیمش استفاده کرده بود. اما نیمه اول با برتری 1-0 وولوز به پایان رسید و به نظر می‌رسید پپ از عملکرد نونز به هیچ وجه راضی نیست چرا که در بازگشت سیتی به زمین در نیمه دوم مشخص شد اسکار باب به جای ماتئوس نونز وارد زمین شده است.

1933362

هواداران وولوز که شاهد تعویض این بازیکن سابق‌شان بین دو نیمه بودند فرصت را برای تسویه حساب با او مناسب دیدند. شعارها علیه هافبک پرتغالی در استادیوم مولینکس آغاز شد و هواداران علیه او فریاد می‌زدند:" ماتئوس نونز، عجب پولی حرام کردید!"

دیدگاه‌ها