کد خبر : 1969292 | 09 مهر 1402 ساعت 03:44 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

18 خلق موقعیت در 7 بازی:

ستاره پرتغالی گرگ ها کوتاه نمی آید

پدرو نتو بازیکن پرتغالی وولورهمتون روزهای درخشانی را در لیگ جزیره سپری می کند.

ستاره پرتغالی گرگ ها کوتاه نمی آید

به گزارش ورزش سه، پدرو نتو هافبک پرتغالی وولورهمپون فصل فوق العاده ای را در حال سپری کردن است و بهترین روزهای فوتبالی خود را تجربه می کند.

پدرو نتو در هر پنج بازیِ آخر خود موفق به تاثیر مستقیم روی گل شده،  ۱گل، ۵ پاس‌گل، ۱۸ خلق موقعیت آمار نتو است، او در این فصل برای گرگ ها در حد یک فوق ستاره بوده است.

او مقابل منچسترسیتی هم تاثیر خود را گذاشت، حرکت پا به توپ نتو در کانال سمت چپ خط دفاعی سیتی و به هم ریختن نظم دفاعی این تیم با پاس کات بک او همراه شد که روبن دیاز در شرایط سختی که ایجاد شده بود دچار اشتباه شد و دروازه سیتی با گل به خودی باز شد، نقش اول این گل نتو بود و حرکت انفرادی که داشت خیلی زود ولوور را از سیتی پیش انداخت.

1933516

نتو در نیمه دوم هم خط دفاعی قدرتمند سیتی را آزار داد، هر زمان که توپ به این بازیکن می رسید تیم وولرهمتون از سمت راست حملات خوبی را ایجاد می کرد، نتو در این مسابقه نمره 9 گرفت و به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1933515

این ستاره پرتغالی یک بار دیگر در این فصل در کانون توجهات قرار گرفت تا فصل درخشانی که در حال سپری کردن است با عملکردی که مقابل منچستر سیتی داشت بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها