کد خبر : 1969294 | 09 مهر 1402 ساعت 04:17 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

چهار بازیکن در ترکیب امید جانشین ندارند

خط دفاعی تیم ملی امید بدون جانشین در مسابقات هانگژو حضور دارد.

چهار بازیکن در ترکیب امید جانشین ندارند

به گزارش ورزش سه، تیم ملی در حالی امروز به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت که در خط دفاعی فقط 4 بازیکن برای رضا عنایتی باقی مانده است و مهره جانشینی در اختیار ندارد و باید روی توانایی بازیکنان اش در پست های غیر تخصصی دلخوش کند.

امید های ایران در سمت راست تورانیان، در دفاع وسط شاه عباسی و مجید نصیری و در سمت چپ حسین گودرزی را در اختیار دارد.

مصدومیت سامان فلاح و بازگشت محمدمهدی احمدی خط دفاعی تیم ملی را خالی از بازیکن کرد و هافبک های تیم اکثرا با قابلیت های هجومی هستند که پتانسیل بازی در خط دفاعی را نخواهند داشت.

تنها 2 بازیکن هستند که در پست غیر تخصصی می توانند در صورت شرایط خاص در پست دفاع وسط و دفاع کناری به میدان بروند، امیر جعفری بازیکنی است که می تواند در سمت چپ خط دفاعی بازی کند.

اما امید حامدی فر در صورت لزوم بازیکن نسبتا قابل اعتمادی در تمام خطوط دفاعی می تواند حضور پیدا کند و امیدوار به کیفیت لازم او در این پست ها بود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در دیدار مقابل تراکتور در فصل گذشته به عنوان بازیکن جانشین حامدی فر را در پست دفاع راست بازی گرفت، استقلال در این دیدار یامگا و حردانی را در اختیار نداشت و جعفر سلمانی را در این پست قرارداده بود که سرمربی اسبق استقلال از عملکرد سلمانی رضایت نداشت و حامدی فر را به میدان فرستاد. حامدی فر در این پست عملکرد خوبی ارائه کرد و موفق شد پاس گل هم ثبت کند.

البته سامان تورانیان یکی از بازیکنان خوب تیم ملی در پست دفاع راست است اما درخشش حامدی فر در پست غیر تخصصی نشان از این دارد که در صورت لزوم او در هرکدام از پست های دفاعی میتوان روی درخشش و سوپرایز کردن او حساب کرد.

دیدگاه‌ها