کد خبر : 1969421 | 09 مهر 1402 ساعت 13:14 | 8.3K بازدید | 19 دیدگاه

پايان كار كمانداران در مقدماتى، نعمتى حذف شد!

زهرا نعمتى نتوانست به مرحله حذفى مسابقات تيراندازى با كمان بازی‌هاى آسيايى صعود كند.

پايان كار كمانداران در مقدماتى، نعمتى حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی از صبح امروز در هانگژو آغاز شد و نمایندگان ایران در دو ماده ریکرو بانوان و کامپوند مردان برگزار شد.

در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، مبینا فلاح با امتیاز 618  در رده سی و هشتم قرار گرفت. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قطر می‌رود.

در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، یسنا پورماهانی با امتیاز 617 در رده سی و نهم ایستاد. وی در بازی نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کویت می‌رود.

در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، زهرا نعمتی با امتیاز 616 در رده چهلم قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفى صعود كند.

1933822

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، محمد صالح پالیزبان با امتیاز 705 در رده ششم ایستاد. وی در بازی نخست استراحت دارد و در دور دوم به مصاف برنده دیدار عراق و نپال می‌رود.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، آرمین پاکزاد با امتیاز 698 در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. وی در بازی نخست استراحت دارد و حریف بعدیش در دور دوم مشخص نیست.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، میلاد رشیدی با امتیاز 692 در رده بیست و پنجم قرار گرفت.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمد صالح پالیزبان، میلاد رشیدی و آرمین پاکزاد با امتیاز 2095 در رده چهارم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم عربستان می‌رود.

1933823

تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب زهرا نعمتی، یسناپورماهانی و مبینا فلاح با امتیاز 1587 در رده دهم ایستاد و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس کامپوند با ترکیب گیسا بایبوردی و محمد صالح پالیزبان با امتیاز 1391 در رده پنجم قرار گرفت و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم تایلند می‌رود.

تیم میکس ریکرو با ترکیب مبینا فلاح و رضا شبانی با امتیاز 1295 در رده دهم قرار گرفت و در دیدار نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

طبق قانون بازی‌های آسیایی، دو نفر برتر هر کشور می‌توانند در مرحله حذفی بازی کنند و بدین ترتیب در مرحله حذفی زهرا نعمتی و میلاد رشیدی حضور ندارند.

دیدگاه‌ها