کد خبر : 1969458 | 09 مهر 1402 ساعت 15:10 | 30.7K بازدید | 13 دیدگاه

حالا در نیس خوشحالم

از ناکامی در بارسلونا درس بزرگی گرفتم

ژان کلر تودیبو تجربه کوتاه و ناموفقش در بارسلونا را در مجموع مفید ارزیابی کرد و گفت درس‌های لازم را از آن ناکامی گرفت.

از ناکامی در بارسلونا درس بزرگی گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، ژان کلر تودیبو در حال حاضر یکی از مدافعان با بیشترین پتانسیل در فوتبال فرانسه است. این مدافع میانی 23 ساله که در نیس بازی می کند، دوباره تبدیل به بازیکنی با ارزش شده و به عنوان یک ستون اساسی برای تیم چهارم جدول این فصل لیگ فرانسه کار می‌کند. تودیبو به قدری درخشیده که اخیرا توسط دیدیه دشان به تیم ملی دعوت شد و اولین بازی ملی خود را نیز انجام داد.

1933884

بازیکن جوان اهل تولوز که در سال 2019 توسط بارسلونا به خدمت گرفته شد، در مصاحبه ای که امروز با برنامه تله فوت انجام داده، دوران حضور خود در تیم کاتالان را مرور کرد: «از آنجایی که من برای بارسلونا زیاد بازی نکردم، مردم می‌گفتند که من شکست خوردم و ناکام ماندم. من از شکستم درس گرفتم و ترجیح می‌دهم داستانم همینطور باشد. قرار نیست در فوتبال همیشه اوضاع خوب باشد. گاهی باید از ناکامی‌ها تجربه کسب کرد و برای آینده‌ای بهتر آن را به کار برد.»

1890063

این ملی پوش فرانسوی در سه سال گذشته 108 بازی برای نیس انجام داده است: «در نیس، احساس اعتماد به نفس و عشق به فوتبال را پیدا کردم. روشن بود که بالاخره توانستم خودم را ثابت کنم و فوتبال واقعی خودم را بازی کنم. من با لیلیان تورام زیاد صحبت می‌کنم. او کسی است که به وی بسیار احترام می‌گذارم. تورام در پست من بازی می‌کرد، بنابراین توصیه‌های خیلی مفیدی برایم دارد.»

دیدگاه‌ها