کد خبر : 1969511 | 09 مهر 1402 ساعت 18:47 | 24.8K بازدید | 12 دیدگاه

هشدار به آرتتا: کاری که می‌کنی خطرناک است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتقاد دارد که هر تیم باید یک دروازه‌بان شماره یک ثابت داشته باشد.

هشدار به آرتتا: کاری که می‌کنی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی چلسی در تمام بازی‌هایی که باشگاه تاکنون انجام داده است، از جمله دو بازی در کارابوکاپ، همیشه روبرت سانچز را به عنوان دروازه‌بان وارد میدان کرده است. پوچتینو معتقد است که یک مربی باید همیشه دروازه‌بان شماره یک تعیین شده داشته باشد، زیرا اگر دروازه‌بانان اولویت‌های باشگاه خود را ندانند، ممکن است برای تیم دردسرساز شوند.

پوچتینو در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد انتخاب همیشگی سانچز به عنوان دروازه‌بان اول تیم گفت: "من فکر می‌کنم داشتن بازیکنان خوب در هر پست و داشتن چنین رقابتی برای جایگاهی در تیم بسیار مهم است. زمانی که در پاریس بودم دو دروازه‌بان بزرگ داشتم. جان لوئیجی دوناروما و کیلور ناواس که هر کدام کیفیت و شخصیت خودشان را داشتند. برای من مهمترین چیز سازگاری در تیم است، دوست ندارم بحثی بین بازیکنان پیش بیاید. در پاریس هر دو بازی یک بار به آنها بازی می‌دادم. این امکان‌پذیر است، اما خطرناک هم هست. بهتر است که هر باشگاهی مشخص کند که چه کسی شماره یک تیم قرار دارد، چون ممکن است در یک بازی مهم یکی از دروازه‌بان‌ها با نیمکت‌نشینی کنار نیاید. البته هر مربی روش خودش را دارد و می‌داند که چطور بازیکنانش را مدیریت کند."

1934001

در حالی که سرمربی آبی‌ها نام میکل آرتتا را ذکر نکرد، در پایان حرفش به نظر می‌رسید که به او اشاره می‌کند و کلیت این صحبت هم می‌تواند هشداری برای آرتتا باشد که در حال حاضر به صورت چرخشی به دو دروازه‌بان تیمش، آرون رمزدیل و دیوید رایا، بازی می‌دهد.

دیدگاه‌ها