کد خبر : 1969525 | 09 مهر 1402 ساعت 19:39 | 35.6K بازدید | 20 دیدگاه

خیمه بارسا در برزیل: دکو در نقش فلورنتینو پرز

بارسلونا بعد از به خدمت گرفتن ویتور روکه حالا به دنبال جذب یک پدیده دیگری برزیلی است و سال آینده گابریل موسکاردو را از کورینتیانس راهی نوکمپ خواهد کرد.

خیمه بارسا در برزیل: دکو در نقش فلورنتینو پرز

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت اعلام کرد دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، مذاکرات با باشگاه کورینتیانس برزیل را آغاز کرده و به دنبال جذب گابریل موسکاردو در سال آینده است.

بارسلونا از مدتی پیش درخشش این ستاره 18ساله برزیلی را زیر نظر داشته است. در گزارش اسپورت اشاره شده بارسا از تیزهوشی و تکنیک موسکاردو تحت تاثیر قرار گرفته و شخصیت او را برای تبدیل شدن به یکی از ستاره‌های مهم دنیای فوتبال مناسب می‌بیند.

1934024

جالب اینجاست که بارسا اولین باشگاه بزرگ اروپایی نیست که موسکاردو را کشف کرده است. پیش از کاتالان‌ها چلسی به دنبال این جوان برزیلی بود اما آبی‌های لندن بعد از اطلاع از قیمت مدنظر کورینتیانس علاقه کمتری نشان دادند. گفته می‌شود پیشنهاد امسال تابستان چلسی 21 میلیون یورو بوده اما کورینتیانس اعلام کرده بود حاضر نیست با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو این پدیده هیجده ساله را واگذار کند.

1934025

دکو که از جذب ویتور روکه، دیگر پدیده برزیلی، از باشگاه اتلتیکو پاراننزه بسیار راضی است حالا قصد دارد دومین جوان تکنیکی برزیلی را راهی نوکمپ کند. او استخدام ستاره‌های جوان برزیلی را استراتژی ایده‌آلی برای تضمین آینده باشگاه کاتالان می‌داند.

دیدگاه‌ها