کد خبر : 1969555 | 09 مهر 1402 ساعت 22:16 | 32.4K بازدید | 16 دیدگاه

دومین جراحی روی مدافع یونایتد: خداحافظ تا پایان سال

لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، دومین عمل جراحی را روی پای خود انجام خواهد داد و تا سه ماه آینده از میادین دور می‌ماند.

دومین جراحی روی مدافع یونایتد: خداحافظ تا پایان سال

به گزارش "ورزش سه"، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستر یونایتد، پس از تشدید مصدومیتش،‌ روز دوشنبه یک عمل جراحی دیگر انجام خواهد داد که باعث خواهد شد تا سه ماه آینده در دسترس منچستر یونایتد نباشد.

منچستریونایتد روز جمعه اعلام کرد که مارتینز به دلیل عود مصدومیتی که در پایان فصل گذشته به آن دچار شد، تا سه ماه از میادین دور خواهد بود.

مارتینز در ماه آوریل در دیدار مقابل سویا در لیگ اروپا دچار مصدومیت شد و ۱۱ هفته از میادین دور بود. او توانست در یک بازی پیش فصل منچستر یونایتد و سپس در چهار بازی ابتدایی فصل لیگ برتر، تیمش را همراهی کند، اما مصدومیت در بازی با آرسنال در لیگ برتر انگلیس، باعث تشدید مصدومیت قبلی او شد.

1934096

البته او در بازی‌های منچستر یونایتد مقابل برایتون و بایرن مونیخ با مصرف مسکن موفق به بازی شد، اما آزمایش‌های بعدی نشان داد که مصدومیت او بدتر از تصورات است و مجبور است مدت زیادی خانه‌نشین شود.

اریک تن‌هاخ درباره این مصدومیت گفت: «حدس می‌زدیم که به این شدت باشد، اما اکنون دقیقا مصدومیتش مشخص شده است. این برای او و تیم بسیار ناراحت‌کننده است و امیدوارم بتواند این دوره را به راحتی پشت سر بگذارد.»

دیدگاه‌ها