کد خبر : 1969603 | 10 مهر 1402 ساعت 05:58 | 49.4K بازدید | 6 دیدگاه

این ستاره فروشی بود، پیشنهاد پایین بود!

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، فاش کرد که این باشگاه مایل بود دوشان ولاهوویچ را به عنوان بخشی از قرارداد با روملو لوکاکو به چلسی بفروشد، اما آبی‌ها پیشنهاد مناسبی برای جذب ولاهوویچ ندادند.

این ستاره فروشی بود، پیشنهاد پایین بود!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، فاش کرد که این باشگاه آماده بوده است تا به دوشان ولاهوویچ اجازه دهد تابستان امسال به چلسی بپیوندد.

مائوریسیو پوچتینو در اولین پنجره نقل و انتقالاتی خود در باشگاه، این مهاجم صرب را به عنوان یک هدف برای تقویت خط حمله در نظر گرفته بود، اما درنهایت هم آبی‌ها و هم ولاهوویچ از این انتقال منصرف شدند و اتفاقی رخ نداد. با این حال، جونتولی اعلام کرد که با وجود اینکه یوونتوس هم تمایلی به خروج ولاهوویچ نداشت، اما دلیل اصلی اینکه در نهایت انتقال رخ نداد، این بود که چلسی تمایلی به پرداخت مبلغ درخواستی یوونتوس برای این بازیکن نداشت: «ما نمی‌خواستیم دوشان را از دست بدهیم، اما اگر پیشنهاد مناسبی از راه می‌رسید قبول می‌کردیم. چلسی هرگز به این مبلغ نرسید و این مبادله محقق نشد.»

1934198

با ناتوانی باشگاه در جذب ولاوویچ، نیکلاس جکسون، خرید تابستانی، در خط حمله آبی‌ها در این فصل قرار دارد، اما در شش بازی اول خود در لیگ برتر فقط یک گل به ثمر رسانده است.

ظاهراً پوچتینو اصرار دارد که در ژانویه نقش پررنگ‌تری در نقل و انتقالات باشگاه ایفا کند و برای جذب ایوان تونی از برنتفورد و ویکتور اوسیمن از ناپولی تلاش‌هایی انجام دهد.

دیدگاه‌ها