کد خبر : 1969732 | 10 مهر 1402 ساعت 17:14 | 35.4K بازدید | 17 دیدگاه

قدرت الهلال در خط حمله است؛

واکنش رحمتی به جنجال و فرار نیمار از محرومیت

سرمربی نساجی معتقد است خط خوردن سه بازیکن خارجی الهلال تاثیری در روند کاری این تیم ندارد.

واکنش رحمتی به جنجال و فرار نیمار از محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از بازی آسیایی نساجی ایران و الهلال عربستان درباره خط خوردن یاسین بونو، روبن نوس و میلینکوویچ ساویچ از لیست بازیکنان الهلال برای این دیدار عنوان کرد: قدرت الهلال کجا است؟ می‌خواهید 8 بازیکن آنها بیایند و بازی کنند؟ نمی‌شود گفت بازیکنی با بودن یا نبودنش قدرت یک تیم را کم یا زیاد می‌کند.

او ادامه داد: اتفاق خیلی خوبی برای سرمربی الهلال است که 9-8  بازیکن خارجی دارد ولی می‌تواند در هر بازی آسیایی 5 نفر از آنها را در ترکیب قرار بدهد ولی اینکه یک نفر از آنها باشد یا نباشد، در قدرت تیمی تاثیرگذار نیست. مطمئنا آنها با توجه به شرایط پیش روی خودشان این نفرات را انتخاب کردند. فکر می‌کنم تمام نفرات خط حمله آنها هستند و قدرتشان کم نشده است.

سرمربی نساجی در واکنش به اینکه نیمار در دیدار اول آسیایی رفتار غیر ورزشی انجام داد ولی ای‌اف‌سی جریمه انضباطی و محرومیت برای او در نظر نگرفت، ابراز کرد: ترجیح می‌دهم در این مسائل ورود نکنم چون در حیطه اختیاراتم نیست.

1884601

رحمتی یادآور شد: الهلال تیم خوب، قدرتمند و پرافتخار در آسیا است ولی ما هم خودمان را آماده کردیم تا در یک جنگ تمام عیار قرار بگیریم و مطمئنا تک تک بازیکنانم خودشان را آماده کردند و می‌دانند چه شرایطی در مسابقه فردا وجود دارد و چه شرایطی رقم خواهد خورد. با توکل به خدا، تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران به امید خدا سربلند از زمین بیرون می‌آییم.

سرمربی نساجی ادامه داد: تمام بازیکنان داخلی و خارجی تیم الهلال ملی پوش هستند و مهره‌های تاثیرگذاری دارند ولی من هم برای بازی فردا 25 ستاره در تیمم دارم که تک تک آنها نقش تعیین کننده در بازی فردا دارند و می‌توانید در مسابقه فردا این موضوع را ببینید. اگر شما بازیکنی را داشته باشید که با تمام انرژی و توان برای شما بازی کند، خودش یک ستاره است.

دیدگاه‌ها