کد خبر : 1969798 | 10 مهر 1402 ساعت 21:36 | 139.8K بازدید | 86 دیدگاه

نیمار فردا شب در آزادی؛

الهلال علیه شایعات: بازی می‌کنیم

باشگاه الهلال فردا شب قطعا در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی قرار می‌گیرد.

الهلال علیه شایعات: بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شایعات زیاد مبنی بر اینکه الهلال عربستان قصد ترک ایران را دارد و به کشورش برمی‌گردد، اما این اتفاق نخواهد افتاد و چنین چیزی صحت ندارد.

ویدئو: 312460

اعضای تیم فوتبال الهلال عربستان که در ساعات پایانی یکشنبه شب وارد تهران شدند، هم‌اکنون در هتل اسپیناس پالاس هستند و پس از صرف شام به اتاق‌های خود رفتند تا آماده دیدار فردا برابر نساجی ایران شوند.

1934604

تیم فوتبال الاتحاد عربستان قرار بود از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان ایران برود، اما بازیکنان این تیم برای گرم کردن و انجام مسابقه وارد زمین چمن نشدند و استادیوم را به سمت فرودگاه اصفهان ترک کردند که همین اتفاق شایعاتی مبنی بر خروج الهلال از تهران را نیز به وجود آورد.

کاروان الاتحاد عربستان قصد دارد امشب به شهر جده پرواز کند و به همین دلیل شایعاتی در برخی رسانه‌های سعودی مطرح شد که الهلال نیز به این کشور برمی‌گردد، اما برخلاف این شایعات، تمام اعضای تیم الهلال در هتل محل اقامت خود در تهران هستند و مشکلی برای انجام دیدار با نساجی ندارند.

نیمار و ستاره‌های الهلال عربستان امشب آخرین جلسه تمرینی خود قبل از دیدار با نساجی ایران را در ورزشگاه آزادی انجام دادند و قرار است از ساعت 19:30 فردا شب (سه‌شنبه) نیز در همین استادیوم به میدان بروند و برخلاف الاتحاد، مشکلی برای انجام بازی ندارند.

1934605
نیمار، مالکوم، میشل و دیگر بازیکنان شاخص الهلال با روحیه بالا و لبخند زنان در آخرین جلسه تمرینی این تیم قبل از دیدار با نساجی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند

باشگاه الهلال عربستان از میزبانی باشگاه نساجی کاملا رضایت دارد و قرار است بازی دو تیم فردا شب انجام شود.

1934611
صفحه رسمی الهلال از انجام بازی فردا خبر داد

دیدگاه‌ها