کد خبر : 1969799 | 11 مهر 1402 ساعت 05:40 | 17K بازدید | 7 دیدگاه

ادامه دردسرهای کلوپ: مصدومیت جدی جوکر هلندی!

رسانه‌های انگلیسی به نقل از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول اعلام کردند کودی خاکپو به دلیل مصدومیت تا بعد از فیفا دی ماه اکتبر قادر به بازی نخواهد بود.

ادامه دردسرهای کلوپ: مصدومیت جدی جوکر هلندی!

به گزارش "ورزش سه"، آنچه لیورپول از آن می‌ترسید به واقعیت پیوست و یورگن کلوپ و تیمش برای مدتی قابل توجه کودی خاکپو ستاره هلندی‌شان را در اختیار نخواهند داشت.

در جریان دیدار جنجالی این هفته لیورپول مقابل تاتنهام که با شکست 2-1 قرمزپوشان به پایان رسید کودی خاکپو تنها گل لیورپول را به ثمر رساند اما در صحنه به ثمر رساندن گل از ناحیه زانو با مشکل مواجه شد.

1934613

خاکپو از شدت درد روی زمین نشست و هواداران لیورپول را نگران کرد. خاکپو بین دو نیمه تعویض شد و در پایان بازی با گارد محافظی که روی زانویش بسته بود استادیوم تاتنهام را ترک کرد و شایعات زیادی درباره شدت مصدومیت او مطرح بود.

امروز رسانه‌های انگلیسی به نقل از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول خبر دادند که شدت مصدومیت خاکپو مشخص شده و او دست‌کم تا بعد از فیفا دی ماه اکتبر قادر به حضور در میادین با پیراهن لیورپول نخواهد بود. او احتمالا بازی‌های تیم ملی هلند در این فیفا دی را هم از دست داده است.

روزنامه لیورپول اکو اعلام کرد اسکن امروز زانوی خاکپو نشان داد مصدومیت او جدی‌تر از آن است که تصور می‌شد. این روزنامه می‌گوید بازگشت این ستاره هلندی بعد از فیفا دی اکتبر هم بستگی به سرعت بهبود آسیب‌دیدگی‌اش دارد.

دیدگاه‌ها