کد خبر : 1969824 | 11 مهر 1402 ساعت 04:16 | 52.8K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت یک پیرمرد قدبلند به لیگ برتر!

با مصدومیت شدید کریستوفر کنت از ناحیه صورت، شهاب گردان به عنوان گلر اصلی قرمزهای اهوازی درون دروازه می‌ایستد.

بازگشت یک پیرمرد قدبلند به لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، روزهای بدشانسی فولاد ادامه دارد، آن‌ها در چهار دیدار قبلی خود چهار شکست را تجربه کردند و با تفاضل گل منفی ۱۰ در قعر جدول حاضر هستند.

حضور ایگناسیو نیز به عنوان سرمربی برای شوک دادن به تیم انجام شده اما سرمربی اسپانیایی با یک بدشانسی بد موقع مواجه شده است. کریستوفر کنت گلر اتریشی تیمش در یک تمرین تقریبا ساده و روی یک بی احتیاطی بازیکن جوانش مصدوم شده و احتمالا یک یا دو ماه از میادین دور خواهد بود.

با مصدومیت کریستوفر کنت، حالا دوباره شهاب گردان به عنوان گلر اصلی فولاد انجام وظیفه می‌کند، او در دیدار نخست امسال که با شکست ۳-۰ فولاد مقابل گل‌گهر سیرجان همراه شده بود نیز درون دروازه قرار داشت.

گردان که پنج سال قبل و با حضور جواد نکونام به فولاد آمد، در دو فصل به عنوان دروازه‌بان اصلی قرمزهای اهوازی جنگید و عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت و در لیگ قهرمانان قبلی به عنوان یکی از پنج دروازه‌بانان برتر معرفی شد.

1876412

فولاد روز جمعه باید در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هوادار برود و هواداران این تیم امیدوارند که از این بحران عبور کنند و با یک برد و کسب سه امتیاز تهران را به مقصد اهواز ترک کنند.

دیدگاه‌ها