کد خبر : 1969864 | 11 مهر 1402 ساعت 00:38 | 50.2K بازدید | 35 دیدگاه

کوتینیو تحت تاثیر سروش - ما برزیلی‌تریم!

فیلیپ کوتینیو قبل از بازی با پرسپولیس شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد و با گلزنی در بازی قبل الدحیل با فرم روانی خوبی به این میدان آمد اما ضعیف‌ترین بازیکن تیمش بود.

کوتینیو تحت تاثیر سروش - ما برزیلی‌تریم!

به گزارش ورزش سه، قبل از این بازی همه نگاه‌ها به فیلیپ کوتینیو ستاره نامدار برزیلی بود و هواداران الدحیل منتظر معجزه دیگری از این جادوگر بودند اما کوتی سایه‌ای از خودش بود و تحت تاثیر نمایش درخشان هافبک‌های پرسپولیس بخصوص سروش رفیعی قرار گرفت.

سروش در تمام طول بازی از کوتینیو برتر بود و دقیقا تمام آن کارهایی که از کوتینیو انتظار می‌رفت را در پرسپولیس انجام داد. شاید اگر آمار این دو بازیکن را به تکی استخراج کنید سروش بیش از ده برابر ستاره برزیلی صاحب توپ شده و پاس داده باشد.

1934790

کوتینیو در دقایق پایانی تعویض شد بدون اینکه یک پاس تودر خوب، یک حرکت خلاقانه یا  شوتی تماشایی بزند.حتی او فرصت پیدا نکرد حرکت در عرض و شوت‌های فنی‌اش را روی دروازه پرسپولیس امتحان کند که در این بخش باید به مسعود ریگی به عنوان تنها هافبک دفاعی پرسپولیس که مقابل خط  دفاعی  را جارو می‎‌کرد و البته مدافعان مستحکم پرسپولیس تبریک گفت.

البته در نمایش ضعیف کوتینیو یک عامل مهم را هم می‌توان در نظر گرفت و آن ناآمادگی بدنی او بود. این ستاره برزیلی از وقتی به قطر آمده مصدوم بوده و تازه بهبود پیدا کرده است به همین خاطر اصلا شرایط بدنی خوبی نداشت اما حتی این مسئله نمی‌تواند نمایش خوب هافبک‌های پرسپولیس و در راس آن سروش رفیعی را کمرنگ جلوه دهد.

دیدگاه‌ها