کد خبر : 1969889 | 11 مهر 1402 ساعت 01:27 | 129.7K بازدید | 59 دیدگاه

هیچ مشکلی برای میزبانی نبود؛

ساکت: الاتحاد درخواست خارج از عرف داشت!

مدیرعامل باشگاه سپاهان نسبت به لغو دیدار مقابل الاتحاد واکنش نشان داد.

ساکت: الاتحاد درخواست خارج از عرف داشت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا ساکت در گفت و گوی ضبط شده با برنامه فوتبال برتر پیرامون لغو دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: الاتحاد موضوعی را مطرح کرد که خارج عرف و مسائل ورزشی بود. بعضی از اعضای این تیم یک مسئله را به چالش کشیده بودند ولی چنین اقدام اصلاحی در آن شرایط در حضور 50 هزار تماشاگر امکان‌پذیر نبود.

او با تاکید بر اینکه همه شرایط برای میزبانی از الاتحاد عربستان فراهم بود، ابراز کرد: در راس ساعت تعیین شده تمرینات انجام شد و علی رغم اینکه بازی برای انجام مسابقه خوب با حضور تماشاگران خوب مردان و زنان طلایی پوش فراهم بود و جو جوانمردانه وجود داشت، این باشگاه اقدام به ترک ورزشگاه نمود.

ویدئو: 312464

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: همین جا به مردم خوب ایران و هواداران سپاهان اطمینان می‌دهیم که نسبت به این رفتار الاتحاد عربستان شکایت رسمی را فورا به ای اف سی اعلام می‌کنیم.

محمدرضا ساکت درباره خرید بلیت توسط تماشاگران که هیچ مسابقه‌ای را تماشا نکردند، گفت: تعدادی از تماشاگران وجوهی را پرداخت کردند که در راستای سیستم ثبت نام بلیت فروشی قابل عودت هست یا می‌توان به عنوان بستانکاری برای بازی‌های بعدی آنها در نظر گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: صمیمانه از رفتار هوادارانی که ساعت‌ها آمده بودند تا بازی زیبا از تیم خودشان ببینند، تشکر میکنم و از بازیکنان سپاهان نیز صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم حاشیه پردازان و آنهایی که امروز این اقدام غیر مترقبه را که تا به حال در هیچ زمین ورزشی رخ نداده را برای تسویه حساب فکری، فرهنگی و سیاسی کثیف خود نبرند و اجازه بدهند فوتبال در مسیر ورزشی پیش برود.

او تاکید کرد: معمولا در جلسه قبل از بازی این مسائل مطرح می‌شود ولی هیچ اشکالی درباره ساختار و طراحی ورزشگاه مطرح نشد و اصلا برگزاری جلسه برای مطرح کردن مشکلات است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: یک قدم جلوتر هم اینکه دیروز تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان تمرین نکرد و زمان تمرین را به الاتحاد داد تا آنها در این استادیوم تمرین کنند که بدون مشکل کارشان را انجام دادند.