کد خبر : 1969902 | 11 مهر 1402 ساعت 05:13 | 17.4K بازدید | 14 دیدگاه

جنجال دیدار تاتنهام-لیورپول کمیته داوران را دو دسته کرد

اتحادیه داوران لیگ برتر انگلیس بر سر انتشار فایل صوتی داوران در بازی تاتنهام - لیورپول اختلاف نظر دارند.

جنجال دیدار تاتنهام-لیورپول کمیته داوران را دو دسته کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مردود شدن گل لوئیز دیاز در بازی شنبه شب تاتنهام - لیورپول، اتحادیه داوران بیانیه‌ای را منتشر کرد و از آن به عنوان «خطای انسانی» نام برد. لیورپول در بیانیه‌ای این ادعا را نپذیرفت و خواستار تلاش هیئت داوران لیگ برتر برای شفاف‌سازی بیشتر در مورد این اشتباه بزرگ شد. سپس امروز لیورپول خواستار این شد که فایل صوتی مربوط به گفتگوی داوران در بازی را منتشر کنند تا درباره اتفاقات آن شب روشنگری بیشتری انجام شود. باشگاه این درخواست را به طور رسمی برای اتحادیه ارسال کرده است.

1934860

 حالا به نقل از دیلی میل، اعضای اتحادیه داوران لیگ برتر بر سر انتشار این فایل صوتی اختلاف نظر دارند. برخی از اعضا اعتقاد دارند که برای شفافیت بیشتر و پذیرفتن این اشتباه، فایل صوتی را منتشر کنند اما این نظر چندان باب میل بقیه اعضا نبوده است. این فایل فعلا منتشر نشده اما انتظار می‌رود که هاوارد وب بزودی آن را همراه با توضیحاتی در دست انتشار قرار دهد.

1934861

درن انگلند و دن کوک، داوران var بازی تاتنهام - لیورپول، بخشی از یک تیم داوری در یک مسابقه در امارات متحده عربی در پنجشنبه شب گذشته بودند و پس از یک سفر رفت و برگشت ۱۶ ساعته، بازی تاتنهام و لیورپول در روز شنبه را هم قضاوت کردند. عده‌ای اعتقاد دارند این سفرهای داوران انگلیسی برای قضاوت بازی‌های کشورهای دیگر، باعث خستگی و بیشتر شدن اشتباهات آنها می‌شود. داوران تحت فشار باشگاه‌های لیگ برتری هستند تا این سفرها را متوقف کنند. مایکل الیور نیز در ماه آوریل بازی الهلال مقابل النصر عربستان را قضاوت کرد. کریگ پاوسون در ماه می در سوپرلیگ یونان، پاناتینایکوس مقابل پائوک را داوری کرد. دو بازی در لیگ ژاپن هم با قضاوت اندی مادلی برگزار شد.

دیدگاه‌ها