کد خبر : 1970024 | 11 مهر 1402 ساعت 18:15 | 30.7K بازدید | 28 دیدگاه

فرشید اسماعیلی فیکس شد؛

اعلام ترکیب نساجی مقابل الهلال

سید مهدی رحمتی 11 نفر اصلی نساجی در دیدار با الهلال را مشخص کرد.

اعلام ترکیب نساجی مقابل الهلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی که در نخستین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی دو بر صفر مقابل مومبای سیتی هند دست پیدا کرد، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی در هفته دوم این رقابت‌ها به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

بولت پرسپولیسنساجی در بازی امشب محمدرشید مظاهری را درون دروازه دارد؛ امیرمهدی جان‌ملکی و وحید محمدزاده دو مدافع میانی این تیم هستند و در سمت راست و چپ خط دفاعی نیز به ترتیب امیرمحمد هوشمند و سید محمداحسان حسینی به کار گرفته شده‌اند و در ترکیب اولیه حضور دارند.

بولت پرسپولیسمحمود قائدرحمتی، بازیکن بلند قامت و جنگنده نساجی در پست هافبک دفاعی مقابل الهلال قرار گرفته و باید برابر ستاره‌های این تیم به میدان برود و روی دست او هم اسماعیل بابایی و فرشید اسماعیلی از ابتدا بازی خواهند کرد.

بولت پرسپولیسصابر حردانی و محمدرضا عباسی وینگرهای راست و چپ نساجی در دیدار مقابل الهلال عربستان هستند و در راس خط حمله نیز محمدرضا آزادی حضور دارد.

بولت پرسپولیستنها تغییر نساجی در مسابقه امشب مقابل الهلال عربستان نسبت به دیدار اخیرش برابر مومبای سیتی هند، حضور فرشید اسماعیلی در ترکیب اولیه به جای حسین زامهران است.

نساجیترکیب نساجی ایران مقابل الهلال عربستان را این نفرات تشکیل می‌دهند:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی.

1935094

دیدگاه‌ها