کد خبر : 1970046 | 11 مهر 1402 ساعت 19:57 | 41.1K بازدید | 27 دیدگاه

کیلیان دست کمی از رونالدو ندارد

نیوکسل مثل تهران: استقبال بزرگ از امباپه

کاروان پاری سن ژرمن در شهر نیوکسل با استقبال گسترده مردم این شهر مواجه شد و همه نگاه‌ها به ستاره اصلی این تیم کیلیان امباپه دوخته شده بود.

نیوکسل مثل تهران: استقبال بزرگ از امباپه

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فرداشب در شهر نیوکسل در دومین روز لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم این شهر می‌رود. کاروان پی‌اس‌جی امروز وارد نیوکسل شده و با استقبال گسترده مردم شهر مواجه شد.

حضور عده زیادی از مردم شهر در مسیر اتوبوس پاری سن ژرمن و جمع شدن صدها نفر مقابل هتل محل اقامت این تیم برای خبرنگاران انگلیسی جالب توجه بوده است.

جالب اینجا است که نیوکسل در طول فصل در لیگ برتر میزبان تیمهای بزرگی مثل منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد است و مردم شهر قاعدتا با حضور ستاره‌های بزرگ و نامدار فوتبال در شهرشان عادت دارند. اما به نظر می‌رسد کیلیان امباپه شهرتی دارد که فراتر از دیگر ستاره‌های فوتبال لیگ برتری است. می‌توان گفت امباپه کم کم به شهرتی در حد دو اسطوره دنیای فوتبال، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می‌رسد.

1935145

کیلیان امباپه هم که به نظر می‌رسید از استقبال گسترده نیوکسلی‌ها از او جا خورده است سوار بر اتوبوس پی‌اس‌جی برای هوادارانی که در دو طرف خیابانها نامش را صدا می‌زدند دست تکان می‌داد.

با اینحال در زمان ورود بازیکنان پی‌اس‌جی به هتل، امباپه از توقف برای امضا دادن به هواداران خودداری کرد. رسانه‌ها اعلام کردند لوئیس انریکه پیش از پرواز به سمت انگلیس به بازیکنانش اعلام کرده بود که توقف در مسیر حرکت تیم ممنوع است و آنها باید بلافاصله مسیر را طی کرده و وارد هتل بشوند.

1935147

یکی دیگر از دلایل شور و شوق شهروندان نیوکسل در استقبال از پاری سن ژرمن این است که آنها بعد از سالها برای اولین بار میزبان یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا هستند. آخرین باری که آنها در بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی دنیا حضور داشتند به سال 2003 برمی‌گردد.

1935146

شاگردان ادی هاو در روز اول رقابتهای امسال در سن‌سیرو با میلان به تساوی بدون گل رسیدند و فردا شب باید در خانه مقابل امباپه و یارانش قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها